מצבות בראשון לציון במחירים נוחים

דבר ראשון נרצה להביע את תנחומינו הרבים על האובדן שלך. לצערנו, לצד השכול ישנו חלק שיש לדאוג לו כבר בזמן השבעה והוא בניית מצבה בראשון לציון. טופ מצבות מתמחה בהקמת מצבות בראשון לציון ובעלת ניסיון רב בתחום כך שבכל מה שקשור לבניית המצבה יש לך על מי לסמוך שילווה אותך בשעתך הקשה ויבצע את העבודה ברגישות, ביעילות ובמחירים משתלמים במיוחד.

מצבות בראשון לציון במחירים משתלמים!

בעזרתנו תוכלו לרכוש מצבות בראשון לציון במחירים ללא תחרות!
כל סוגי המצבות בראשון לציון ברמה הגבוהה ביותר

ניתן להזמין מצבות מיוחדות בראשון לציון בהתאמה אישית!

לייעוץ חינם בנושא מצבות בראשון לציון  חייגו: 072-397-4163

מהו תהליך בניית מצבה בראשון לציון?

כדי לבנות מצבות בראשון לציון צריך לדעת שקיימים שלושה בתי עלמין – שניים ציבוריים (גני אסתר וגורדון) ובית עלמין אחד פרטי (בשביל מנוחה נכונה). ההבדל בין בתי העלמין בא לידי ביטוי בעיקר בנהלים אשר משתנים לפי החלטות הנהלת בתי הקברות הספציפית של בית העלמין. הסיבה לכך היא הרצון של הנהלת בתי הקברות ליצור אחידות בקברים (בעיקר בבתי העלמין הציבוריים) ולכן היא מחייבת במספר כללים:

  • כתיבה של טקסטים ספציפיים על המצבה
  • בחירת סוגי אבנים ואותיות
  • ניהול הטקסים בצורה אחידה

בבתי עלמין פרטיים המצב הוא שונה ושם ניתן להקים מצבות מיוחדות יותר הכוללות עיצוב מאבנים מיוחדות, כיתוב מיוחד וכמובן כתיבת טקסטים ייחודיים יותר. זו הסיבה שמומלץ לשכור את שירותיו של קבלן מצבות בראשון לציון שמכיר את בתי העלמין השונים וידע להתאים לך מצבה שתעמוד בדרישות הנהלת בתי הקברות.

בחירת סוג אבן למצבות בראשון לציון

תחום המצבות בראשון לציון התפתח משמעותית בתקופה האחרונה ונכון להיום קיימים שני סוגי חומרי גלם עיקריים לבניית מצבות – אבנים וסלעים.
אבנים
אבנים לבניית מצבה נחצבות בישראל ובעולם והן נפוצות יותר אצל הקהל הישראלי מכיוון שהן מתקבלות ללא כל בעיה אצל הנהלת בתי הקברות, זולות יותר וניתן לחרוט עליהן בקלות. סוגי אבנים לדוגמא – מצבה משיש טורקי, שיש חברון, גרניט, אבן ירושלמית ואבן יפתח.

סלעים
טרנד חדש בעולם המצבות הוא ייבוא של סלעים שונים מרחבי העולם. סלעים אלו נחשבים למיוחדים כשהעבודה על הסיתות והאותיות דורשת הרבה יותר זמן, מה שמייקר את המצבה משמעותית.

בחירת סוג וכמות אותיות למצבה בראשון לציון

גם בגזרת האותיות קיימים מספר סוגים כמו חריטה על גבי המצבה ואותיות עופרת על מצבה. כאן צריך לקחת בחשבון שישנן אבנים שאי אפשר לחרוט עליהן והן יחייבו רכישה של אותיות. אותיות מכל סוג (חריתה והדבקה) עלולות להישחק בגלל פגעי הזמן ומזג האוויר ולכן כדאי לשמור על תחזוקה שוטפת בסיסית שתעזור לדחות הזמנת חידוש מצבה.

כמה עולה מצבה בראשון לציון?

כמו בכל תחום, גם בתחום המצבות ישנו טווח מחירים רחב שתלוי בסוג האבן\הסלע, עיצוב המצבה, סוג האותיות וכמות הטקסט שיופיע על המצבה ולכן אנחנו ממליצים לגבש תקציב ואז ליצור איתנו קשר. אך אל דאגה, טופ מצבות פועלת בענף המצבות מזה זמן רב ולכן יכולה להתאים לך מצבה שתכבד את הנפטר ואת המבקרים וכמובן תעמוד בתקציב שהגדרת מראש.

שירותים בקרבת מקום: מצבות בבת ים | קבלן מצבות בתל אביב | מצבות בחולון

לקוחות ממליצים: 

שאלות נפוצות

icon

נכון להיום, ישנם שני סוגי חומרי גלם לבניית מצבות, מצבות מאבן או מצבות מסלע.

icon

ישנם שלשה בתי עלמין בראשון לציון שניים מהם ציבוריים, גני אסתר וגורדון. ואחד פרטי בשביל מנוחה נכונה.

icon

ההבדלים המרכזיים בין בתי העלמין הציבוריים לבתי העלמין הפרטיים מתבטא בעיקר בסגנון הכיתוב והאחידות שישנה בין המצבות.

icon

ישנם מספר סוגים של אבנים המשמשים לבניית מצבות כגון: שיש טורקי, שיש חברון, גרניט, אבן ירושלמית ואבן יפתח