מצבות בהוד השרון בשירות מהיר ורגיש ובמחירים נמוכים

מעבר למחיר, הקמת מצבה כרוכה במטען ריגשי גדול שיש להכיל מכיוון שהמשפחה רק קברה את הנפטר וכבר צריכה להתעסק עם הקמת מצבה. טופ מצבות פועלת בתחום המצבות מזה זמן רב ומחזיקה במלאי רב של אבנים וסלעים למצבות בהוד השרון, סוגי אותיות רבים ויכולה ללוות גם את המשפחה שלך בשעה הקשה.

מצבות בהוד השרון במחירים משתלמים!

בעזרתנו תוכלו לרכוש מצבות בהוד השרון במחירים ללא תחרות!
כל סוגי המצבות בהוד השרון ברמה הגבוהה ביותר

ניתן להזמין מצבות מיוחדות בהוד השרון בהתאמה אישית!

לייעוץ חינם בנושא מצבות בהוד השרון חייגו: 072-397-4163

סוגי אבנים למצבות מיוחדות בהוד השרון

אמנם בית העלמין נראה מאוד אחיד בצבעוניות שלו ובעיצובי המצבות השונות, אך היום ניתן לעצב מצבות בהוד השרון עם אבנים מיוחדות, שילובים של אבנים מסוימות וסלעים פראיים המיובאים מכל העולם. כשנשב איתך לתכנן את הקמת המצבה, נשאל אותך פרטים על הנפטר כמו האופי שלו, המורשת שהוא השאיר ואיך המשפחה רואה את עיצוב המצבה שלו. רק לאחר שנגבש את הרעיון הכללי, ניגש למלאכה ונעבור לשלב הבא של בחירת סוג האבן.

בחירת אבן למצבה בהוד השרון

כפי שכתבתנו בתחילה, היום ניתן למצוא סוגים רבים של אבנים מהן מיוצרות המצבות. האבנים שונות בצבעים, בגוונים וכמובן בנראות הכללית שלהן ולכן בחירת האבנים היא עניין של טעם ושל תקציב. כדי לעזור לך להתגבש על סוג אבן להקמת המצבה, נפרט לך את סוגי האבנים הנפוצות בישראל:

  • מצבת שיש טורקית
    מיובאת מהאי מרמרה, אבן זו מאופיינת בצבעים אפור בהיר עם פסים בולטים אשר מקנים לה מראה ייחודי. מצבת השיש הטורקי עמידה מאוד לפגעי מזג האוויר והזמן. השיש עצמו צפוף מאוד כך שהוא מצליח לחסום חדירה של מים בהצלחה רבה מה שיחסוך לך לא מעט כסף על התחזוקה שלו וחידושו.
  • מצבת שיש חברון
    חומר הגלם הפופולרי ביותר בישראל. זוהי אבן לבנה דמוית שיש אשר מגיעה בצבע צהבהב – חום ונחצבת באיזור הרי יהודה. היתרונות הרבים של מצבת שיש חברון הפכו אותה לפופולרית בישראל ובצדק מכיוון שזו אבן שקל מאוד לעבד ולסתת אותה, היא זולה מאוד ובעזרת תחזוקה שוטפת סבירה יכולה להחזיק שנים ארוכות מבלי לאבד מהנראות שלה.
  • מצבת גרניט
    אבן זו מיובאת מחו"ל ולכן נחשבת ליקרה יחסית בנוף האבנים האחרות. מצד שני, הייחודיות של האבן באה לידי ביטוי בצבעה האפור – שחור ובמרקם המנוקד שלה. מעבר ליופי, אבן גרניט היא אבן חזקה וצפופה שמסוגלת לעמוד בתנאים קשים לאורך זמן ולכן לדעתנו היא שווה את המחיר הגבוה שלה.

כמה עולה מצבה בהוד השרון?

מחיר מצבה בהוד השרון ייקבע לאחר שנתכנן את הקמת המצבה יחד איתך ונבחר סוג אבן, סוג אותיות ונדע כמה אותיות יעטרו את המצבה. מעבר למחיר על חומרי הגלם, אנחנו נלווה אותך לכל אורך התהליך ונוודא שהמצבה שבחרת עומדת בנהלי בית העלמין ותקבל אישור קבורה מחברת קדישא ללא עיכובים וללא טעויות כך שתהליך הקמת המצבה יהיה מהיר ויעיל ככל הניתן ובמחירים נוחים לכל כיס.

שירותים בקרבת מקום: מצבות בכפר שמריהו | קבלן מצבות בהרצליה | מצבות בנתניה

לקוחות ממליצים: 

שאלות נפוצות

icon

כאשר מגיע קבלן מצבות למשפחה הוא בודק על הנפטר ועל המורשת שהשאיר, וביחד עם המשפחה מגבשים עמדה לגבי עיצוב מצבה.

icon

זוהי מצבה הנבנית מאבן שיש המיובאת מהאי מרמרה, הייחודיות שלה שהיא עמידה למזג האוויר הישראלי ונוחה לעיצוב.

icon

האבן הנפוצה ביותר בישראל היא אבן שיש חברון שנחצבת בהרי יהודה. האבן מאופיינת במחירה הזול ולכן הינה הנפוצה ביותר.

icon

קבלן מצבות ילווה את המשפחה לאורך כל התהליך ויסייע בבחירת מצבה שתתאים לתקציב.