הקמת מצבות ברמת גן | מצבות מעוצבות ברמת גן

בניגוד לעבר, היום ניתן לעצב מצבות מיוחדות ברמת גן אשר בנויות משילובים של אבנים וסלעים שונים, יחד עם עיטורים ואותיות ייחודיים שיהפכו את המצבה לגלעד מרשים ומכובד כלפי המנוח והמשפחה. טופ מצבות פועלת בתחום המצבות מזה זמן רב ועזרה לעשרות משפחות לבנות מצבה ברמת גן בצורה יעילה, מהירה, רגישה ומשתלמת.

מצבות ברמת גן במחירים משתלמים!

בעזרתנו תוכלו לרכוש מצבות ברמת גן במחירים ללא תחרות!
כל סוגי המצבות ברמת גן ברמה הגבוהה ביותר

ניתן להזמין מצבות מיוחדות ברמת גן בהתאמה אישית!

לייעוץ חינם בנושא מצבות ברמת גן חייגו: 072-397-4163

נהלים בתהליך הקמת מצבה ברמת גן

אחד החלקים העיקריים אם לא העיקרי ביותר מביניהם הוא הליווי שאנחנו מעניקים למשפחות האבלות. הקמת מצבה מתחילה בסמוך מאוד לתקופת השבעה בה המשפחה מתכנסת בתוך עצמה כדי לעכל את האובדן ולא פנויה להתעסק בבניית המצבה שמסמלת את ההשלמה עם לכתו של המנוח. קבלן מצבות ברמת גן מכיר את הנהלים השונים ויוכל לתרום רבות לתהליך יעיל, מהיר וחסכוני של הקמת מצבה.

הנהלות בתי העלמין קובעות מעת לעת נהלים שונים אשר עוזרים להנהלה לשמור על אחידות בבית העלמין. הסיבה לכך נעוצה בהלכה היהודית שקובעת שיש להקפיד הקפדה יתרה על שוויון בין חלקות הקברים והמצבות השונות ברמת סוגי המצבות, סוגי האבנים, גודל חלקת הקבר, סוגי האותיות והמשפטים אשר ייכתבו על המצבה. רק לאחר אישור הנהלת בית העלמין אפשר לקבל אישור קבורה ולהביא את הנפטר למנוחות, מה שהופך את תהליך בניית המצבה לקריטי במיוחד.

בניית מצבה ברמת גן לפי סוגי קבורה

אחד השלבים הראשונים בבניית מצבה הוא בחירת סוג הקבורה. בהלכה היהודית מותרים מספר סוגי קבורה והם:

  • קבורת שדה
    סגנון הקבורה הנפוץ ביותר בישראל. בסוג הקבורה הזה חופרים את חלקת הקבר לפי מידות מוגדרות מראש (עיקרון השוויון) וקוברים את המנוח.
  • קבורה רמה
    בגלל הצפיפות בבתי העלמין במרכז, התירה ההלכה היהודית להקים מבני קבורה רבי קומות בהם ניתן לקבור קבורת שדה.
  • קבורה זוגית
    ישנם שני סוגים של קבורה זוגית – קבורת שדה כפולה במסגרתה בני הזוג או הילדים רוכשים שתי חלקות קבר סמוכות ומקימים לכל אחת מהן מצבה או מצבה זוגית. סוג הקבורה השני הוא קבורת על אשר נפוצה בעיקר אצל בני זוג שלא הספיקו לרכוש שתי חלקות קבר צמודות. בקבורת העל עושים שימוש בחלקת קבר אחת בה קוברים את הנפטר הראשון עמוק יותר ומעליו בבוא הזמן, את הנפטר השני.
  • קבורת סנהדרין
    בחפירות ארכיאולוגיות ברחבי המדינה נמצאו מערות עם 71 כוכים אשר שימשו לקבורת הסנהדרין (ומשם השם של סוג הקבורה הזה) ומאז ההלכה מתירה לקבור במבנים ייעודיים עד 3 קברים באותו הקיר.

כמה עולה מצבה ברמת גן?

מחיר מצבה ברמת גן מושפע מסוג האבן או הסלע מהם תיוצר המצבה, הגודל שלהם, סוג האותיות וכמות האותיות בהן נשתמש לכיתוב על המצבה. זו הסיבה שאנחנו מזמינים אותך להתקשר אלינו כבר עכשיו כדי שנוכל להבין ממך מהן הדרישות והציפיות שלך ושל המשפחה שלך מבניית המצבה כך שנגיש לך הצעת מחיר מדויקת וחסכונית.

שירותים בקרבת מקום: מצבות בתל אביב | קבלן מצבות בגבעתיים | מצבות ביפו

לקוחות ממליצים:

שאלות נפוצות

icon

קבלן מצבות מלבד היותו בונה מצבות מלווה את המשפחה לאורך התהליך מסייע בקבלת אישור קבורה, עוזר בבחירת הפסוקים המתאימים ע"פ התקנים של הנהלות בתי העלמין וכמובן, יודע להתאים את המצבה הטובה ביותר עבור התקציב של המשפחה.

icon

כאשר מתחילים להבחין בסימני בלאי על המצבה: מחיקת אותיות, סדקים, דהייה של האבן יש צורך לקרוא למומחה כדי לקבל הצעת מחיר לחידוש מצבה.

icon

תיקון מצבות מתבצע לעיתים לא רחוקות היות ולאורך השנים נוצר בלאי שמצריך תיקון. ישנם מצבים בהם לא ניתן לתקן את המצבה.

icon

אבן סלייב למעשה היא אבן ירושלמית שנחצבת בהרי יהודה וירושלים, היא נוחה לסיתות ועיצוב ומשדרת כבוד ויוקרה למנוח.