מצבה מאבן טרווטין במבחר דגמים ובמחירים נמוכים

מקור האבן של מצבת אבן טרוורטין הוא באיטליה, ירדן וטורקיה והיא נחשבת לאבן גיר נפוצה מבוקשת מאוד בזכות המראה הייחודי שלה. טופ מצבות מחזיקה במלאי גדול של מצבות אבן טרוורטין כך שנוכל לעצב עבורך מצבה מאבן טרוורטין לפי אופי הנפטר, הדרישות והתקציב שלך.

מצבות אבן טרוורטין מאבן איכותית

בעזרתנו ניתן לרכוש מצבות אבן טרוורטין בהתאמה אישית!
רכישת מצבות אבן טרוורטין במחירים ללא תחרות
ניתן
להזמין מצבת אבן טרוורטין בהתראה מיידית

לייעוץ חינם בנושא מצבות מאבן טרוורטין חייגו: 072-397-4163

מהי מצבה מאבן טרוורטין?

אבן זו מורכבת משקיעה של חומרים טבעיים שונים במאגרי מים קרים או חמים. מצבות אבן טרוורטין מאופיינות במשקעים, נקבוביות וורידים אשר עוברים לאורך ולרוחב של האבן ומעניקים לה את הייחודיות שלה. היות והאבן מלאה בנקבוביות, היא חשופה לאגירה של נוזלים שעלולים לפגוע בנראות שלה, אבל יחד עם זאת, היום קיימות טכניקות עיבוד שונות שמאפשרות לעבד ולסתת את האבן בצורה כזו שהנקבוביות תהיינה אטומות יותר וכך האבן תוכל לדחות נוזלים ולהישמר לזמן ארוך יותר ולא לבצע תיקון של המצבה לעיתים תכופות. מנעד הצבעים של אבן טרוורטין גבוה משאר אבנים שמשמים לבניית סוגים שונים של מצבות, והוא  נע בין חום, ורוד, בז', אפור, צהוב ואדום ולכן ניתן לבנות מצבות מיוחדות מאבן טרוורטין שישלבו חתיכות שונות של אבנים וכך תיווצר מצבה ייחודית מאותה האבן.

מהו תהליך בניית מצבה מאבן טרוורטין?

נתחיל מהסוף – הנהלת בית העלמין וחברה קדישא צריכות להעניק אישור קבורה לנפטר. האישור הזה מוענק לאחר שהמצבה עומדת במספר פרמטרים והם:

  • בחירה של אבן תיקנית למצבה
  • בחירת סוגי אותיות למצבה
  • כיתוב על המצבה שכולל את שמו המלא של הנפטר, שמו של אביו, תאריך הלידה והפטירה, פ"נ ו-ת.נ.צ.ב.ה
  • ניתן להוסיף כיתוב על המצבה כמו פסוקי מהתורה, פתגמים, ציטטות משירים וכו' בכפוף לאישור הנהלת בית הקברות

כמה עולה מצבה מאבן טרוורטין?

מצבות אבן טרוורטין נחשבות ליקרות יותר מהאבנים הנפוצות למצבות כגון מצבות אבן סלייב, מצבות אבן גרניט, מצבות אבן חברון  ועוד אך בהחלט שווה את המחיר בזכות העיצוב הייחודי שלה. מעבר להקמת המצבה בפועל, ישנה חשיבות מכרעת דווקא לתהליך העבודה עם קבלן המצבות. היות והקמה המצבה מתנהלת בתקופה כאובה וקשה כמו השבעה, חשוב מאוד לשכור קבלן מצבות מנוסה שליווה משפחות בהצלחה בתהליך הזה וידע לכוון גם אותך בנבכי הקמת המצבה. טופ מצבות פועלת בתחום המצבות מזה זמן רב ותהיה לצידך בשעה קשה זו החל משלב תכנון המצבה ועד לטקס גילוי המצבה ברגישות וברכות המתבקשות בתקופה לא פשוטה זו.