הדרך החכמה והמשתלמת לבחור מצבות בתל אביב

בחירת מצבות בתל אביב היא תהליך רגיש שלצערנו חייב לקרות במהלך השבעה, בה המשפחה עדיין מעכלת את המאורע הנורא. זו הסיבה שמומלץ לבחור קבלן מצבות מומחה ומנוסה שיוכל לעזור לך לעבור את התהליך על הצד הטוב ביותר מבחינת השירות, איכות המצבה וכמובן המחיר. נשמח לשוחח איתך בטלפון כבר עכשיו כדי להעניק לך שיחת ייעוץ והכוונה בחינם בה בכל הקשור לבחירת מצבה בתל אביב ונוכל להבין איך נוכל להקל עליך בזמנים קשים אלו.

מצבות בתל אביב במחירים משתלמים!

בעזרתנו תוכלו לרכוש מצבות בתל אביב במחירים ללא תחרות!
כל סוגי המצבות בתל אביב ברמה הגבוהה ביותר

ניתן להזמין מצבות מיוחדות בתל אביב בהתאמה אישית!

לייעוץ חינם בנושא מצבות בתל אביב חייגו: 072-397-4163

איך מתבצעת הקמת מצבות בתל אביב?

כשרוצים לבחור מצבות בתל אביב חשוב לזכור תהליך בניית מצבה בנוי ממספר שלבים אשר תלויים זה בזה וחייבים לקרות במהלך השבעה. הסיבה לכך היא גילוי המצבה, אשר לפי המנהג צריך לקרות עד 30 יום מרגע הפטירה כשימי האבל מסתיימים. על מנת להקל עליך בתהליך זה כתבנו עבורך את שלבי הקמת המצבה והם:

  • בחירת סגנון המצבה
    עולם המצבות בתל אביב התפתח משמעותית ומציע היום מגוון רחב של עיצובים אשר כולם עומדים בנהלי הנהלת בתי הקברות השונים. עיצובים אלו נוצרו כדי לבטא טוב יותר את אופי הנפטר ולהעניק למשפחה זיכרון מיוחד מהנפטר. רגע לפני בחירת העיצוב, כדאי לדעת שלכל בית עלמין יש את הנהלים שלו לגבי סוגי האבנים, גובה הקבר והמצבה ועוד ולכן מומלץ לשוחח עם הנהלת בית הקברות בו ייקבר הנפטר כדי למנוע אי נעימויות ועבודה מיותרת.
  • בחירת סוג האבן ממנה תיוצר המצבה
    מצבות מורכבות מאבנים וסלעים שונים, אותם ניתן לסתת וללטש עד לקבלת המצבה המתאימה שתכבד את הנפטר ואת המשפחה האבלה שתגיע לבקר בבית העלמין. סוגי האבנים הנפוצים בישראל הם גרניט, שיש חברון, שיש טורקי, אבן סלייב (אבן ירושלמית), מצבה מאבן בזלת ואבן יפתח. בתי העלמין הציבוריים והצבאיים מקפידים על נהלים שונים לבחירת האבן ולכן מומלץ להתייעץ עם מומחי מצבות לפני בחירת האבן.
  • בחירת סוג החומר ממנו יורכבו האותיות על המצבה
    גם כאן יש מספר חומרי גלם מהם ניתן לבחור את האותיות שיעטרו את המצבה. יש לשים לב שחלק מהאותיות לא יתאימו לסוגי אבנים שונים ולכן גם כאן כדאי להיוועץ בקבלן מצבות מקצועי שיוכלו להתאים את האותיות לסוג האבן שבחרת למצבה.
  • בחירת הטקסט על המצבה
    הנהלים של הנהלת בתי הקברות דורשים פירוט של שמו המלא של הנפטר, שמם של הוריו, תאריך לידתו ופטירתו בלבד. רוב הישראלים מוסיפים משפטים נוספים (תלוי בגודל המצבה) כמו פסוקים מהתנ"ך או שורות משירים שהנפטר אהב.

כמה עולה מצבה בתל אביב?

כפי שהספקת להבין, ישנם מספר משתנים אשר משפיעים על מחירה הסופי של המצבה החל מעיצוב המצבה, סוג האבן, חומר הגלם לאותיות וכמובן כמות האותיות עצמה. מעבר לפרטים הטכניים האלו, יש לקחת בחשבון את מועד האספקה של המצבה, השירות והליווי אותם מעניק קבלן המצבות ואיכות העבודה עצמה. טופ מצבות פועלת זמן רב בתחום המצבות ועזרה בהצלחה לעשרות משפחות לעבור את תהליך בחירת המצבה בצורה מהירה, מכבדת ומשתלמת.

שירותים בקרבת מקום: מצבות במרכז | קבלן מצבות בחולון | מצבות בראשון לציון

לקוחות ממליצים: 

שאלות נפוצות

icon

לכל בית עלמין יש תקנות משלו לגבי עיצוב המצבה. כיום קיימים מגוון רחב של עיצובים שעומדים בנהלים של בתי העלמין בארץ.

icon

מצבות עשויות מאבנים ומסלעים שעוברים ליטוש עד למצב שניתן לעשות מהם מצבה.

icon

לפני שמתחילים חשוב לבדוק עם הנהלת בית העלמין לגבי הנהלים שהיא נוקטת לבניית מצבה ולכיתוב על המצבה.

icon

טווח המחירים משתנה בין מצבה למצבה, ונקבע על פי בחירת סוג האבן כמות האותיות וסוג הכיתוב.