מגוון מצבות שיש טורקי במחירים משתלמים

אבני השיש הטורקי ידועות באיכות שלהן מה שהפך אותן לנפוצות מאוד לבניית מצבות בישראל. טופ מצבות מספקים מזה שנים מצבות שיש טורקי ודואגים שהמצבה תענה על כל דרישות המשפחה ושתעמוד בדרישות ובתקן בית העלמין.

מצבות שיש טורקי במחירים אטרקטיביים!

בעזרתנו תוכלו לרכוש מצבות שיש טורקי במחירים ללא תחרות!
מצבות שיש טורקי ברמה הגבוהה ביותר

ניתן להזמין מצבה משיש טורקי בהתאמה אישית!

לייעוץ חינם בנושא מצבות שיש טורקי חייגו: 072-397-4163

מה המאפיינים של מצבת שיש טורקי?

בישראל מיוצרות מצבות ממגוון רחב של אבנים חלקם נחצבים בארץ כגון מצבות טבעיות של אבן בזלת וחלקם מגיע מחו"ל מצבות שיש טורקי מגיעות אלינו מטורקיה (ומכאן השם) והן מאופיינות בפסים צבעוניים על רקע אפור. יש שתי סיבות לכך שסוג השיש הזה נפוץ בישראל והן:

  • עמידות גבוהה לפגעי מזג האוויר
    הקיץ בישראל נחשב לחם מאוד וכשמוסיפים את הלחות הכבדה מתקבלות טמפרטורות גבוהות שעלולות לגרום נזק למצבה. מה גם שרוב בתי העלמין לא משקיעים בהצללה, מה שגורם למצבה להיות חשופה לשמש ישירה לכל אורך שעות היום  השמש הישראלית ידועה בעוצמה שלה.
  • אטימות גבוהה
    שיש טורקי נחשב לחומר צפוף מאוד, מה שלא מאפשר חדירה של מים לתוך השיש עצמו כך שלא צריך לדאוג לעשות שיקום או  חידוש מצבות לאחר מספר שנים.

כל הסיבות לבחור מצבות שיש טורקי

היתרון המשמעותי ביותר של  מצבות שיש טורקי הוא אפשרויות העיצוב והעיבוד המגוונות שניתן לעשות איתו בכל מיני היבטים בהקמת מצבה כגון:

  • בחירת סוגי אותיות בגופנים וסוגים שונים
  • יצירת עיטורים יחסית בקלות על גבי המצבה
  • סיתות ועיצוב המצבה עצמה

למרות שניתן לעבוד עם מצבת שיש טורקי בקלות, היא עדיין שומרת על האיכותיות שלה כשאורך החיים הממוצע שלה מגיע לאיזור ה-80 שנים בממוצע כך שלא תידרש עבודת תחזוקת מצבות כמו באבנים אחרות.

כמה עולה מצבה שיש טורקי?

מצבת שיש טורקי נחשבת ליקרה יותר משאר אבני השיש, אך היא בהחלט שווה את ההשקעה בזכות העמידות שלה וחוסר הצורך בתחזוקה שוטפת. מחיר המצבה נגזר מסוג האבן, הגודל שלה, דחיפות ביצוע העבודה וכמות וסוג האותיות שיעטרו אותה וכמובן עיטורים נוספים לפי בקשתך.
באותה נשימה, טופ מצבות ותיקה מאוד בענף המצבות ולכן יכולה להציע לך מספר רב של מצבות שיש טורקי בגדלים שונים כך שבוודאות נגיע למצבה הנכונה ביותר עבורך. זה המקום לציין שאנחנו ממליצים מאוד להטיל את משימת בניית המצבה על קרוב משפחה רחוק או חבר כדי להוריד ממך ומהמשפחה שלך את הנטל מצד אחד ולהשיג לך מחירים טובים הרבה יותר מהצד השני. כדי לעזור לך בתקופה קשה זו, נשמח להעניק לך שיחת ייעוץ והכוונה בחינם וללא התחייבות על נושא שמטריד אותך.

לקוחות ממליצים: