כל מה שצריך לדעת על אותיות עופרת על מצבה

מעבר לבחירת סוג חומר הגלם ממנו תוקם המצבה, יש לבחור סוג אותיות אשר יעטרו את המצבה. אותיות עופרת על מצבה הן סוג אחד של חומר גלם ממנו ניתן להשתמש לכיתוב על גבי מצבה והוא נחשב לנפוץ במיוחד בישראל. אותיות עופרת על מצבה לא מתאימות לכל סוגי המצבות ולכן אנחנו ממליצים לך להתקשר אלינו כדי שנוכל לעזור לך לבחור נכון.

אותיות עופרת על מצבה במחירים אטרקטיביים!

בעזרתנו תוכלו לקבל אותיות עופרת על מצבה במחירים ללא תחרות!
אותיות עופרת על מצבה ברמה הגבוהה ביותר

ניתן להזמין אותיות עופרת על מצבה עוד היום!

לייעוץ חינם בנושא אותיות עופרת על מצבה חייגו: 072-397-4163

סוגי אותיות עופרת על מצבה

רגע לפני בחירת סוג אותיות העופרת, נרצה לציין שאותיות עופרת לא מתאימות לכל סוגי האבנים אלא רק לאבן שיש חברון, אבן שיש ירושלמית, אבן חלילה ואבן שיש טורקית, כך שכשיגיע הרגע לבחור את סוג האותיות לא יתבזבז לך זמן יקר ומיותר.

לפני שלב השימוש באותיות, יש לבחור את הטקסטים של ההקדשה לזכר הנפטר אשר יופיעו על המצבה.
בדרך כלל יהיו טקסטים קבועים כמו – פ"נ, ת.נ.צ.ב.ה, שמו המלא של הנפטר, תאריך לידתו ופטירתו ושמם של הוריו. מעבר לטקסטים האלו שהנהלת בתי הקברות דורשת, ניתן להוסיף משפטים שונים מהמקרא, משירים או מציטוטים מפורסמים אך יש לאשר את הטקסטים האלו עם ההנהלה כדי לקבל אישור לקבורה.

ישנן שתי אפשרויות להשתמש באותיות עופרת על מצבה:

  1. חריטה על גבי המצבה
    אבני השיש הן חומרים קשים ולכן כדי השתמש באותיות עופרת עליהן יש להשתמש בהתזה בחול אשר חורצת באבן ומכינה את הגומחות אליהן קבלן המצבות יצוק את העופרת. לאחר היציקה הקבלן ילטש את האותיות עד לגובה המצבה וכך יתקבל מראה חלק.
  2. תבליט
    בסגנון השני ניתן להשתמש באותיות העופרת כתבליט על המצבה כך שהעיצוב יהיה בולט מעל לגובה פני המצבה. גם כאן קבלן המצבות ישתמש בהתזה בחול כדי ליצור את גומחות האותיות ולאחר מכן ימלא אותן בעופרת עד שתתקבל צורת התבליט.

אותיות עופרת נחשבות לקלות במיוחד לתחזוקה שוטפת מה שהופך אותן למשתלמות במיוחד מפני שעלות התחזוקה שלהן תהיה נמוכה ולא מורכבת.

כמה עולה אותיות עופרת על מצבה?

שני הסגנונות של אותיות עופרת על מצבה משפיעים על המחיר מכיוון שכמות העבודה הדרושה ליצירתן משתנה בין שתי השיטות. שיטת החריטה מתומחרת באזור ה-15 שקלים לאות ואילו שיטת ההבלטה מתומחרת גבוה יותר באזור ה-20 שקלים לאות. באותה נשימה, טופ מצבות כאן בשבילך ומזמינה אותך להתקשר כבר עכשיו כדי שנוכל ללוות אותך בתהליך ולוודא שבחרת אותיות נכונות, הולמות את כבוד המת וכמובן – במחירים הוגנים.

לקוחות ממליצים: 

שאלות נפוצות

icon

לכל הנהלת בית הקברות ישנם קווים מנחים בכל מה שקשור להקדשה על מצבה. מומלץ לבדוק עם הנהלת בית העלמין לפני בחירת הכיתוב על המצבה.

icon

מחיר מצבה נגזר מכמה משתנים החל מבחרית סוג האבן עיצוב המצבה ובחירת סוג הכיתוב לכן המחיר ניתן בהתאמה אישית.

icon

מצבות משפחתיות נועדו לזוגות שמעוניינים להמשיך את החיים המשותפים גם במותם והן מורכבות משני קברים צמודים יחד

icon

המצבות על פי היהדות אמורות להיות מגולות בתום 30 יום מיום הקבורה בטקס גילוי מצבה.