מצבות אבן חלילה איכותיות במחירים משתלמים

מצבת אבן חלילה נכרית בחברון ומאופיינת בצבעים בהירים וכהים, ניתן לשלב אותה עם אבנים אחרות וכמובן אפשר לעבד אותה או להשתמש בה כסלע פראי. המראה הטבעי המרהיב של מצבות אבן חלילה מעניק לחלקת הקבר נופך ייחודי שמכבד מאוד את הנפטר ומבדל אותו משאר החלקות, כך שבמחיר ממוצע ניתן לבנות מצבת אבן חלילה מיוחדת שתתחבר לאופי הנפטר ותאדיר אותו.

מצבות אבן חלילה במחירים אטרקטיביים!

בעזרתנו תוכלו לרכוש מצבות אבן חלילה במחירים ללא תחרות!
מצבות אבן חלילה ברמה הגבוהה ביותר

ניתן להזמין מצבה מאבן חלילה בהתאמה אישית!

לייעוץ חינם בנושא מצבות אבן חלילה חייגו: 072-397-4163

ממה עשויה מצבת אבן חלילה?

לעומת מצבות שמיוצרות מאבני שיש או מצבות מאבן בזלת, מצבות אבן חלילה משתייכות למשפחת אבני הגיר ומגיעות בשלושה סוגים אשר משפיעים על הצבעים – אבן חלילה KK נחשבת לבהירה ביותר ומגיעה בגווני לבן. אבן ואסטני המאופיינת בצבעי קרם ואבן RD הכהה ביותר שמגיעה בגווני חרדל וחום. לכל האבנים מראה טבעי איכותי ושונה כך שאפשר לבחור את האבן לפי הצבע מבלי להתפשר על האיכות ועל המרקם האחיד שמאפיין אותה.

למה לבחור מצבת אבן חלילה?

אבן זו יפיפיה במצב הטבעי שלה ומגיעה בשלושה גוונים שונים אך ניתנת לעיבוד ולסיתות, מה שמאפשר לך לבנות מצבה בדיוק לפי הדרישות והטעם שלך. בנוסף, ניתן לשלב את האבן הזו עם אבנים אחרות כדי ליצור מצבה ייחודית בתקציב יחסית נמוך. האבן הזו נחשבת ליוקרתית אך דורשת תחזוקה של המצבה באופן שוטף באמצעות מריחת חומר הנקרא "סילר" אשר מגן עליה מפני נזקי מזג האוויר והזמן שקורים באופן טבעי במזג האוויר הישראלי הקשוח.

כמה עולה מצבת אבן חלילה?

מצבות אבן חלילה נחשבות ליחסית יקרות בהשוואה למצבות שיש השונות בזכות המראה הייחודי שלה וסוגי הצבע השונים שלה. טופ מצבות מחזיקה במלאי מספר רב של מצבות אבן חלילה בגדלים שונים כך שהזמן היקר שלך יחסך ולא יבוזבז על התאמות כאלו ואחרות שלא עומדות בקנה אחד עם הדרישות שלך ושל המשפחה שלך. פן נוסף שיש לקחת בחשבון הוא האפשרות לשלב את האבן הזו עם אבנים אחרות, תהליך שמייקר את בניית המצבה אך בהחלט מעניק לה פן מיוחד ושונה. הניסיון ארוך השנים שלנו עם מצבות אבן חלילה מאפשר לנו להעניק לך שירות מלא ומגוון רחב של אבנים לבחירה במחירים משתלמים במיוחד.

לקוחות ממליצים: