ליווי, ייעוץ ובנייה של מצבות בכפר סבא

הקמת מצבה בכפר סבא היא תהליך בעל מספר שלבים אשר קורה, לצערנו, בתקופה הכי קשה שיש – השבעה. בזמן הזה המשפחה רק מתחילה לעכל את האובדן והראש והלב לא מסוגלים להחליט כמו שצריך ולכן כדאי שאיש מקצוע ילווה אותך. טופ מצבות הקימה עשרות רבות של מצבות בכפר סבא וליוותה עשרות משפחות ויכולה לעזור גם לעבור את התהליך הזה בדרך רגועה, שלווה וחסכונית.

מצבות בכפר סבא במחירים משתלמים!

בעזרתנו תוכלו לרכוש מצבות בכפר סבא במחירים ללא תחרות!
כל סוגי המצבות בכפר סבא ברמה הגבוהה ביותר

ניתן להזמין מצבות מיוחדות בכפר סבא בהתאמה אישית!

לייעוץ חינם בנושא מצבות בכפר סבא חייגו: 072-397-4163

מצבות מיוחדות בכפר סבא

רוב הלקוחות שמגיעים אלינו בפעם הראשונה מחפשים מצבות סטנדרטיות מכיוון שעדיין קשה להם עם האובדן ולכן הם מחפשים לסיים את הסיפור במהירות. אחד מהתפקידים שלנו הוא ללוות את המשפחה ולוודא שהיא רוכשת את המצבה הנכונה ביותר עבורה מבחינת הנראות של המצבה והתקציב שהוקדש לטובת בניית מצבה בכפר סבא.

בניגוד לעבר, היום ניתן לעצב מצבות מעוצבות אשר מורכבות מאבנים וסלעים ייחודיים או אפילו משילוב של מספר אבנים כך שממש לא חובה להתפשר על הדגמים הסטנדרטיים.

מה כולל תהליך בניית מצבה בכפר סבא?

כפי שכתבנו בהתחלה, הקמת מצבה היא תהליך שמורכב משלושה שלבים:

  • בחירת בית העלמין לקבורה
    נפטר נקבר לפי מקום המגורים האחרון שרשום ברשות האוכלוסין ולכן רשימת בתי העלמין מצומצמת לעיר המגורים של הנפטר. אמנם קבורה בבית עלמין ציבורי וצבאי מחויבת לפי ההלכה היהודית, עדיין ניתן לראות הבדלים בדרישות של הנהלות בתי העלמין השונות ולכן כדאי לבקש את נהלי הקבורה הספציפיים של בית העלמין שנבחר לקבורה כדי לוודא שהתהליך יעבור בצורה חלקה. בזכות ההיכרות שלו עם התחום, קבלן מצבות בכפר סבא יוכל לעזור לך לזרז את התהליך ולמנוע בירוקרטיה מיותרת.
  • סוגי אבנים וסלעים לבניית מצבות
    היום ניתן למצוא מגוון רחב הרבה שיותר של אבנים וסלעים למצבות מאשר בעבר. האבנים הנפוצות ביותר בישראל הן אבן שיש חברון, אבן ירושלמית, אבן חלילה וגרניט. בגזרת הסלעים הדברים עובדים קצת שונה מכיוון שהסלעים נחצבים ומיובאים לישראל כך שהבחירה צריכה להיעשות על המקום ומשתנה מחברת מצבות אחת לשנייה.
  • סוגי אותיות למצבות
    גם תחום האותיות למצבות התפתח עם השנים והיום ניתן למצוא שלושה סוגים עיקריים והם – התזה בחול ומילוי אותיות עופרת, חיתוך בלייזר (CNC) והדבקה של אותיות ברונזה. חשוב לציין שלא כל סוגי האותיות מתאימים לכל סוגי האבנים ולכן כדאי להתייעץ עם קבלן מצבות בנושא.

כמה עולה מצבה בכפר סבא?

מחיר מצבות בכפר סבא נקבע לפי הקריטריונים הבאים:

סוג חומר הגלם שנבחר למצבה
האבנים והסלעים השונים מתומחרים באופן שונה – חציבה בישראל או יבוא מחו"ל, סוג האבן וההיצע שלה בשוק, גודל האבן וכמות העבודה שיש לבצע על סיתות ועיבוד האבן.

סוג האותיות וכמות האותיות למצבה
לכל שיטת אותיות ישנו תמחור שונה הנובע מכמות העבודה שיש לבצע על סיתות האותיות וככל שישנן יותר אותיות, כך העבודה רבה יותר ומייקרת את הצעת המחיר.

דחיפות הקמת המצבה
נהוג שהמצבה מוקמת עד לטקס גילוי המצבה לאחר 30 יום מרגע הפטירה ולכן ככל שהקמת המצבה תהיה מוקדמת יותר, כך יהיה לנו זמן רב יותר לעבוד עליה מה שיוזיל את העלות של הקמת המצבה.

יש לך שאלות בנוגע להקמת מצבה בכפר סבא? המומחים שלנו כאן כדי לעזור לך בכל דבר ומזמינים אותך לשיחת ייעוץ והכוונה ללא עלות וללא כל התחייבות.

שירותים בקרבת מקום: מצבות ברמת השרון | קבלן מצבות בהרצליה | מצבות בפתח תקווה

לקוחות ממליצים: 

שאלות נפוצות

icon

עולם המצבות כמו כל דבר התקדם אף הוא והשתכלל בטכנולוגיות חדשות. כיום ניתן לבנות מצבה ממספר סוגים שונים של אבנים בשילוב סלעים

icon

לרוב מצבות נבנות או מסלעים או מאבנים כגון אבני שיש למיניהם. הסוג הנפוץ בארץ לבניית מצבה היא אבן שיש על סוגיה. היות והאבן נחצבת בארץ נחשבת לזולה יותר וקלה יותר לעיבוד.

icon

בבתי עלמין המנוהלים ע"י חברה קדישא קוברים בקבורה יהודית לכן לא ניתן לקבור חיות בבתי עלמין אלו. ישנם, בתי עלמין פרטיים לרוב בצפון הארץ שבהם ניתן לקבור חיות.

icon

טווח הזמן של בניית מצבה משתנה בהתאם לגודל המצבה העיצוב וסוג חומר הגלם. מומלץ להתחיל לבחור מצבה כבר בימי השבעה כדי שהמצבה תהיה מוכנה לטקס גילוי מצבה לאחר 30 יום