מצבות בבת ים מכל הסוגים במחירים משתלמים

מלאכת הקמת מצבה היא אף פעם לא מלאכה קלה, במיוחד שהיא קורית בסמוך מאוד למועד פטירת הנפטר כשהמשפחה עדיין מעכלת את האובדן. לפי הנוהג, המצבה חייבת להיות מוקמת לאחר 30 יום מרגע הפטירה כדי שתהיה מוכנה לטקס גילוי המצבה. זו הסיבה שאנחנו ממליצים לך לעבוד עם קבלן מצבות מבת ים שילווה אותך ברגעים הקשים, ימצא את המצבה הנכונה ביותר עבורך במחיר הנכון ביותר עבורך.

מצבות בבת ים במחירים ללא תחרות!

בעזרתנו תוכלו לרכוש מצבות בבת ים במהירות ובמקצועיות!
מצבות בבת ים ברמה הגבוהה ביותר

ניתן לרכוש מצבה בבת ים בהתאמה אישית!

לייעוץ חינם בנושא מצבות בבת ים חייגו: 072-397-4163

מצבות מיוחדות בבת ים

היום, עולם המצבות מאפשר לך לעצב מצבות מעוצבות ומיוחדות לזכר הנפטר, כזו שתהלום את הזיכרון שלו ותספק מעט נחמה למבקרים השונים שיגיעו לקבר. רגע לפני שבוחרים מצבה, מומלץ לשים לב לפרטים הבאים שיכולים לחסוך לך המון עוגמת נפש ולא מעט כסף.

מזג אוויר
השמש הישראלית הקופחת ביחד עם הלחות לא עושים טוב לסוגים שונים של אבנים וסלעים ולכן כדאי להתייעץ עם קבלן מצבות מקצועי שמתמחה בסוגי מצבות שידע להתאים לך את סוג האבן שתשרוד את התנאים הקשוחים האלו.

תקנות בתי העלמין
לכל בית עלמין יש הנהלת בית קברות אשר בוחרת תקנות מסוימות שנועדו לשמור על אחידות בית הקברות. חלק מההנהלות בתי הקברות מחייבות לבחור בסוגי אבנים ואותיות ספציפיות ולכתוב טקסטים קבועים מראש כך שכל עיצוב או בחירה של טקסט על גבי המצבה חייב לעבור את האישור של הנהלת בתי הקברות.

סוג האבנים
כיום ניתן לבחור בין אבן שיש לבין סלע פראי לעיצוב מצבות. אבני שיש נוחות יותר לעיבוד, זולות יותר ומתקבלות טוב יותר אצל הנהלות בתי העלמין (לדוגמא מצבות מאבן בזלת, גלילית, סלייב ועוד) ואילו סלעים הם סיפור אחר לגמרי מכיוון שיש לייבא אותם מחו"ל מה שמייקר את העלות שלהם משמעותית.

סוגי האותיות
לא כל סגנון אותיות מתאים לכל המצבות. אבני שיש מגיבות טוב יותר לחריטה ואילו בכל מה שקשור לסלעים עדיף להדביק אותיות (רק יש לקחת בחשבון בלאי במהלך השנים ואפילו ניסיונות גניבה של האותיות האלו).

כמה עולה מצבה בבת ים?

כמו בכל מוצר או שירות, גם כאן ישנם מספר פרמטרים שיש לקחת בחשבון לפני שבוחרים מצבה בבת ים. המשתנים למחיר מצבה הם – סוג האבן או הסלע, סוג האותיות, כמות האותיות והדחיפות בה יש לבצע את הקמת המצבה. יחד עם זאת, יש לזכור שהמחיר שמשולם לא מביא לידי ביטוי רק את עלות חומרי הגלם אלא מכניס בתוכו את השירות והליווי האישיים שכל לקוח שלנו מקבל החל משלב תכנון המצבה ועד לאחר טקס גילוי המצבה. טופ מצבות פועלת בתחום המצבות מזה זמן רב ואנשי המקצוע שלנו פיתחו מומחיות שמאפשרת לנו לקבל ממך תקציב ודרישות עיצוב מצבה ולמצוא לך מצבה מיוחדת וייחודית שתענה על כל הדרישות שלך מבלי לחרוג מהתקציב. נשמח לעמוד לשירותך עם תשובות לכל השאלות בשיחת ייעוץ והכוונה בחינם וללא כל התחייבות!

שירותים בקרבת מקום: מצבות בחולון | מצבות בתל אביב  | קבלן מצבות בראשון לציון

לקוחות ממליצים: 

שאלות נפוצות

icon

לא כל אות מתאימה לכל מצבה. אבני שיש ניתנות לחריטה בסלעים קשה יותר לעשות חריטה ולכן עדיף להדביק אותיות .

icon

אבני שיש מיוצרות בארץ, וקלות הרבה יותר לעיבוד ולחריטה, בעקבות כך גם מחירם זול בהרבה מסלעים המיובאים מחו"ל.

icon

האקלים הישראלי החום והלחות הרבה, לא מיטיבים עם המצבות, בייחוד כשהמצבות חשופות לשמש כל השנה, אורך חיים של המצבה תלוי באחזקה השוטפת במהלך השנים וכן באזור בו המצבה נמצאת.

icon

מחירי מצבות משתנים ביחס לחומר, לעיצוב ולכמות הטקסט, אך כיום ניתן להתאים כל תקציב לעיצוב מצבה מיוחדת ומכובדת.