מצבות בכפר שמריהו סטנדרטיות ומיוחדות

טופ מצבות פועלת בתחום המצבות מזה זמן רב והקימה בהצלחה עשרות רבות של מצבות בכפר שמריהו. אנחנו מחזיקים מלאי גדול של אבנים סטנדרטיות, אבנים מיוחדות וסלעים מרשימים אשר נחצבים ברחבי העולם ומיובאים לישראל. מעבר להקמת המצבה בכפר שמריהו, אנחנו נלווה אותך ואת משפחתך בתהליך הקמת המצבה ונוודא שהתהליך מתבצע בדרך הרגישה, הנכונה והחסכונית ביותר.

מצבות בכפר שמריהו במחירים ללא תחרות!

בעזרתנו תוכלו לרכוש מצבה בכפר שמריהו במהירות ובמקצועיות!
מצבות בכפר שמריהו בהתאמה אישית
בניית מצבה בכפר שמריהו בליווי אישי ומקצועי!

לייעוץ חינם בנושא מצבות בכפר שמריהו חייגו: 072-397-4163

סוגי מצבות בכפר שמריהו

כפי שהזכרנו בפסקה הקודמת, היום ניתן להקים מצבות בכפר שמריהו ממגוון רחב של חומרי גלם מיוחדים אשר נמצאים במלאי שלנו. כדי לעשות לך סדר בדברים נפרט כאן מטה את הסוגים השונים כך שהשיחה שלך עם קבלן מצבות בכפר שמריהו תהיה מקצועית וקולחת יותר.

מצבות סטנדרטיות בכפר שמריהו
מצבות לרוב יורכבו מאבני שיש פשוטות יחסית כמו אבן שיש חברון, אבן שיש טורקית ואבן ירושלמית. האבנים האלו נחשבות לזולות מכיוון שחלקן נחצבות בארץ ועלויות השינוע שלהן נמוכות. קל מאוד לעבוד איתן ולכן ניתן לעבד ולסתת אותן כך שהעיצוב שלהן יהיה ייחודי למרות האבן הסטנדרטית.

מצבות מעוצבות בכפר שמריהו
חלק מהלקוחות שלנו מחפשים מצבות מעוצבות, מיוחדות ויוצאות דופן אשר ממחישות בצורה ייחודית יותר את האופי של הנפטר. לרוב, הלקוחות יזמינו סלעים מיוחדים שנחצבים בעולם ומיובאים לישראל. הסלעים האלו מוזמנים כחתיכה אחת וקשה עד בלתי אפשרי לסתת אותם כך שלרוב הם משמשים כאנדרטה בצורתם המקורית. ישנה גם אפשרות לעצב מצבה מיוחדת משילוב של מספר אבנים סטנדרטיות ובכך גם ליצור מצבה ייחודית וגם לשמור על רמת מחיר סבירה שתעמוד בתקציב שלך.

סוגי קבורה לפי ההלכה היהודית

בבתי העלמין הציבוריים והצבאיים נהוג לקבור את המתים לפי ההלכה היהודית כפי שקבע משרד הדתות והנהלת בתי העלמין. בבתי הקברות הפרטיים ניתן לקבור קבורה אזרחית ולכן אפשרויות עיצוב המצבה רחבות הרבה יותר כך שנתייחס לסוגי הקבורה העיקריים לפי ההלכה היהודית.

קבורת שדה
סגנון הקבורה הנפוץ ביותר במסגרתו המנוח נטמן באדמה ומקבל חלקת קבר סטנדרטית כמו שאר הקברים בבית העלמין כדי לייצר אחידות ולהקפיד על עיקרון השוויוניות.

קבורה משפחתית \ קבורה זוגית
בני זוג שמעוניינים להיקבר זה לצד זו רוכשים שתי חלקות צמודות והופכים אותן למצבה זוגית אחת גדולה עם לוח או כרית נפרדים לכל אחד מהצדדים.

קבורת סנהדרין
מפאת חוסר מקום, ההלכה היהודית מתירה לקבור בקירות ייעודיים אשר נבנים כמו כוכי קבורה שנמצאו במערות ברחבי הארץ.

כמה עולה מצבה בכפר שמריהו

היום יותר מתמיד אפשרויות עיצוב מצבה התרחבו כך שנוכל יישם כל עיצוב שחשבת עליו כיד הדימיון. מחיר מצבה בכפר שמריהו נקבע לפי סוג וגודל חומר הגלם, סוג האותיות, כמות האותיות וכמובן העיצוב הספציפי שבחרת למצבה. יחד עם זאת, אנחנו מזמינים אותך להתקשר אלינו כבר עכשיו כדי שנחליט על תקציב מסודר ממנו נעצב כל סוג מצבה שתתאים לאופי המנוח, לדרישות המשפחה וכמובן לתקציב שהגדרת מראש.

שירותים בקרבת מקום: מצבות בהרצליה | קבלן מצבות בתל אביב | קבלני מצבות ברעננה

לקוחות ממליצים:

שאלות נפוצות

icon

מצבות משפחתיות אינן שונות ממצבות רגילות וחומרי הגלם הקיימים למצבות רגילות משמשות גם למצבות משפחתיות. האבנים הנפוצות ביותר למצבות הן אבני שיש היות והן זולות יותר ונוחות לעיבוד.

icon

ישנם מספר סוגים שונים של כיתוב כגון התזה בחול, חיתוך לייזר (CNC), אותיות עופרת על מצבה או צבע והדבקה של אותיות ברונזה יקרות

icon

הליך בניית המצבה אורך זמן, ולכן מומלץ להתחיל את הליך בחירת המצבה כבר בזמן השבעה.

icon

ההקדשה שנמצאת על המצבה אמורה לתאר את אישיותו של המנוח הנהלת בית העלמין מחייבת לרשום את שמו תאריך הלידה ותאריך הפטירה של המנוח. מלבד זאת ניתן לרשום פסוקים או ציטוטים המתארים את המנוח.