מצבות שיש חברון ברמה הגבוהה ביותר ובמחירים הנמוכים ביותר

מחפשים מצבה מעוצבת, איכותית ובמחיר נמוך? מצבת שיש חברון היא בדיוק בשבילכם! לטופ מצבות מלאי גדול של מצבות שיש חברון, שהינה אבן ייחודית אותה ניתן לסתת ולעצב לפי הדרישות שלכם. הניסיון הרחב שלנו והמקצועיות מאפשר לכם להזמין מצבת שיש חברון בראש שקט ולדעת שהמצבה תהיה מוכנה במהירות, באיכות ובזמן.

מצבות שיש חברון במחירים אטרקטיביים!

בעזרתנו תוכלו לרכוש מצבות שיש חברון במחירים ללא תחרות!
מצבות שיש חברון ברמה הגבוהה ביותר

ניתן להזמין מצבה משיש חברון בהתאמה אישית!

לייעוץ חינם בנושא מצבות שיש חברון חייגו: 072-397-4163

מהי מצבת שיש חברון?

מקורה של האבן הוא בהרי חברון, היא נחשבת לאבן גיר ומגיעה בשלושה גוונים:

  • אבן שיוך
    גוונים של צהוב עם עורקים אדומים
  • אבן חלילה
    גוון בז' כהה והיא מעט שונה מהאבנים האחרות
  • אבן אינג'סה
    בהירה מאוד ולרוב משמשת לקבורה בבתי עלמין צבאיים

למה לבחור מצבת שיש חברון?

מצבת שיש חברון היא המצבה הנפוצה ביותר בישראל, מכמה סיבות אותן נפרט בהמשך.
אבן שיש חברון היא אבן רכה שניתן ללטש, לעבד ולחרוט עליה בקלות מה שמאפשר לך כלקוח לבצע כמה שיותר התאמות ועיצובים שיביאו את אופי הנפטר לידי ביטוי על גבי המצבה, יכבדו את המבקרים שיגיעו לפקוד את הקבר ולא יהיו יקרים מדי.
מעבר לכך, חלק מהנהלות בתי הקברות דורשות הקמת מצבה מאבן שיש חברון כדי לשמור על אחידות בבתי העלמין (במיוחד בתי העלמין הצבאיים) ולכן בחירה באבן זו חוסכת לך זמן יקר ומשחררת אותך לעכל את האובדן שהרגע חווית.

ניתן להשתמש במצבות שיש חברון לכל סוגי הקבורות – קבורת שדה, קבורת סנהדרין וכמובן למצבות כפולות ומצבות קיר ועצם זה שהאבן קלה מאוד לעיבוד מאפשרת לנו יכולת להוסיף כל סוג כיתוב לפי דרישתך כך שגם כאן התהליך יהיה קל ומהיר יחסית.

כמה עולה מצבת שיש חברון?

בזכות המלאי הגדול של מצבות אלו, ניתן למצוא המון סוגים וגדלים של האבן ובכך להתאים את מחיר המצבה לתקציב שלך. טופ מצבות דוגלת בשקיפות ולכן רגע לפני שנגיע למחיר המצבה, נפרט על מה מתבצע התשלום. הקמת מצבה דורשת בחירת סוג וגודל אבן, עיצוב האבן, הוספת כיתוב או אותיות על גבי המצבה והקמת המצבה בבית העלמין. מעבר לכך, חברת מצבות מקצועית תדאג ללוות אותך במהלך התהליך המורכב ותייעץ לך באיזה סוג מצבה לבחור ועל הדרך הנכונה להקים מצבה לפי הידע והניסיון שלה עם בתי העלמין השונים. לצד זה, טופ מצבות פועלת בתחום מזה זמן רב ומזמינה אותך לקבל שירות מקיף החל משלב תכנון המצבה ועד להקמתה בתום ה-30 במחירים משתלמים במיוחד.

לקוחות ממליצים: