משפטים לכיתוב על מצבה לאבא

אבא הוא דמות דומיננטית שנראה שיכולה לפתור את הכל ותמיד תהיה שם כדי לעזור ולכוון. לנסות לתמצת חיים שלמים לכיתוב על מצבה לאבא היא משימה לא פשוטה כי נדמה שכל מה שלא נכתוב יהיה נכון אך שטח המצבה מוגבל ולכן צריך לבחור משפט אחד חד ומיוחד שיבטא את האופי והחיים של אבא.

איך לבחור כיתוב על מצבה לאבא?

רגע לפני בחירת המשפט או הציטוט שיעטר את המצבה של אבא, צריך לבחור את סוגי האותיות שיופיעו על המצבה. ישנם מספר סוגים שונים של כיתוב כגון התזה בחול, חיתוך לייזר (CNC), אותיות עופרת על מצבה או צבע והדבקה של אותיות ברונזה יקרות. סוג האותיות משפיע על מחירה הסופי של המצבה ולכן אנחנו ממליצים לבחור סוג אותיות שיעמוד בתקציב שלך. מה גם שלא כל סוגי האותיות מתאימים לכל סוגי המצבות כך שיש להתייעץ עם קבלן מצבות שיכוון אותך וימליץ לך על סוג האותיות הנכון ביותר עבור המצבה שבחרת.

מה צריך לכלול בכיתוב על מצבה לאבא?

אחרי שבחרת את סוג האותיות, הגיע הזמן לבחור את ההקדשה על המצבה. אך גם כאן יש לבצע כיתוב על מצבה לפי ההלכה ולעמוד בדרישות בתי העלמין השונים ברחבי הארץ כדי לשמור על אחידות בתי הקברות. הנהלים משתנים מבית עלמין אחד למשנהו, אבל בהחלט ישנם קווים כלליים שיכולים לעזור לך לקבל קנה מידה אודות הנהלים השונים.

הפרטים שחייב להכיל כיתוב על מצבה לאבא

  • שמו המלא של הנפטר
  • שמו המלא של אביו של הנפטר
  • תאריך הלידה
  • תאריך הפטירה
  • פ"נ (פה נקבר)
  • ת.נ.צ.ב.ה

מעבר לפרטים האלו ניתן לשלב פסוקים מהתנ"ך, ציטטות ממקומות שונים, שורות משירים וכו', בתנאי שהם אושרו עם הנהלת בית הקברות. הסיבה לכך היא שההנהלה מאוד זהירה עם המשפטים השונים מחשש לחילול כבוד המת וקדושת המקום ולכן אנחנו ממליצים להתייעץ עם קבלן מצבות מקומי לפי האיזור שלך שמכיר את הנהלות בתי העלמין ויודע אילו משפטים ניתן לשלב ואילו לא. מחפש כיתוב למצבה של אבא? כיתוב על מצבה עם שירים? אנחנו כאן לשירותך עם כל הידע והניסיון שצברנו לאורך השנים.

לקוחות ממליצים: 

שאלות נפוצות

icon

ישנם מספר סוגים שונים של כיתוב כגון התזה בחול, חיתוך לייזר (CNC), אותיות עופרת על מצבה או צבע והדבקה של אותיות ברונזה יקרות

icon

סוג האותיות משפיע על מחירה הסופי של המצבה ולכן אנחנו ממליצים לבחור סוג אותיות שיעמוד בתקציב שלך.

icon

נהלי בית העלמים משתנים מאחד למשנהו לכן מומלץ לבדוק עם הנהלת בית העלמין.

icon

ניתן לשלב פסוקים מהתנ"ך, ציטטות ממקומות שונים, שורות משירים וכו', בתנאי שהם אושרו עם הנהלת בית הקברות