הזמנת מצבת אבן בזלת בעיצובים מיוחדים

אבן בזלת היא לבה שהתקשתה ועם השנים הפכה לחומר חזק ומרשים מאוד. בזכות הייחודיות שלה, מצבת אבן בזלת מעניקה נוכחות מרשימה ובולטות בין שאר חלקות הקבר כך שמצד אחד יהיה קל לזהות אותה ומהצד השני היא תעניק המון עוצמה למבקרים שיגיעו לקבר. בטופ מצבות ניתן למצוא מלאי גדול של מצבות אבן בזלת בגדלים ובצבעים שונים, לפי דרישתך והתקציב שלך.

מצבות אבן בזלת במחירים אטרקטיביים!

בעזרתנו תוכלו לרכוש מצבות אבן בזלת במחירים ללא תחרות!
מצבות אבן בזלת ברמה הגבוהה ביותר

ניתן להזמין מצבות אבן בזלת בהתאמה אישית!

לייעוץ חינם בנושא מצבות אבן בזלת חייגו: 072-397-4163

עיצוב מצבת אבן בזלת

הבזלת נחצבת בגליל התחתון, באיזור בו התקיימה פעילות געשית משמעותית לפני אלפי שנים. מצבת אבן בזלת מגיעה בגוונים כהים בטווח של שחור, אפור ואפילו בירקרקות מסוימת שהופכים אותה לייחודית ומכובדת ביותר. מבין שלל סוגי האבנים בהן משתמשים לבניית סוגים שונים של מצבות, אבן בזלת נחשבת לחזקה ועמידה ביותר. ולמרות העמידות והחוזק שלה, ניתן לעצב מצבת אבן בזלת מכל מיני אבני בזלת שונות ובכך להפוך אותה למצבה מיוחדת שתהלום את זכר הנפטר ותעניק לחלקת הקבר אופי אחר ושונה. ניתן לעבד את אבן הבזלת אך בהחלט אפשר להשאיר אותה פראית ורק להחליק את לוח המצבה עליו תכתב ההקדשה על המצבה.

יתרונות ברכישת מצבת אבן בזלת

מעבר לצבעים המיוחדים שלה, מצבת אבן בזלת טומנת בחובה שלל יתרונות ששווים את המאמץ הכספי הנוסף:

  • אבן חזקה ועמידה
    הקיץ החם והלח והחורף הסוער שיש לנו בישראל פוגעים ללא רחם במצבות ולכן רובן המוחלט מאבדות מהנראות שלהן בקצב גבוה. מצבות אבן בזלת נחשבות למצבות קשוחות במיוחד שיכולות לעמוד בפגעי מזג האוויר והזמן בצורה מעולה ולכן לא דורשות תחזוקה שוטפת של מצבות שמצריכה הוצאה של כספים נוספים.
  • אבן מקומית
    היות ואבן הבזלת נחצבת בגליל התחתון, היא קלה להשגה וזמינה לך במגוון רחב של גדלים וסוגים ולא דורשת ייבוא יקר מחו"ל.
  • שומרת על הנראות שלה
    הקשיחות של אבן הבזלת גורמת לה להיראות בשיאה בכל רגע נתון, או מקסימום באמצעות שטיפה קלה של מים וסבון כך שחלקת הקבר תמיד תראה מכובדת.

כמה עולה מצבת אבן בזלת?

טופ מצבות מחזיקה מלאי גדול של מצבות אבן בזלת כך שכשנשוחח בטלפון, נוכל לקבל ממך את התקציב העומד לרשותך ולהתאים לך מצבת אבן בזלת שתהלום את זכר הנפטר אך לא תחרוג מההוצאה שתכננת.

לקוחות ממליצים: