מצבות בבני ברק | מצבות מעוצבות בבני ברק במחירים נמוכים

בני ברק נחשבת לאחת הערים המובילות בעולם החרדי ולא בכדי. מתגוררים בה גדולי הדור ובתוכה קיימות ישיבות גדולות וחשובות מאוד. מצבות בבני ברק זה עניין למקצוענים מכיוון שהמגזר החרדי מכיר את הנהלים ומקפיד עליהם יתרה משאר האוכלוסייה. טופ מצבות הקימה עשרות מצבות בבני ברק ומזמינה גם אותך להתייעץ אתנו ללא עלות וללא התחייבות על עיצוב מצבה מקצועית, איכותית וזולה.

מצבות בבני ברק במחירים משתלמים!

בעזרתנו תוכלו לרכוש מצבות בבני ברק במחירים ללא תחרות!
כל סוגי המצבות בבני ברק ברמה הגבוהה ביותר

ניתן להזמין מצבות מיוחדות בבני ברק בהתאמה אישית!

לייעוץ חינם בנושא מצבות בבני ברק חייגו: 072-397-4163

מתי להתחיל בניית מצבה בבני ברק?

בהלכה היהודית ישנם מספר שלבים בקבורה כשהשלב הראשון הוא כמובן הבאת הנפטר לקבורה במהירות האפשרית כדי להימנע מחילול כבוד המת. לאחר קבורת המנוח, המשפחה מתחילה לשבת את השבעה במהלכה חלות הגבלות על המתאבלים והם מתרכזים בהעלאת זיכרונות מהמנוח וקריאת ברכות. לאחר 30 יום מרגע הפטירה, מתקיים טקס גילוי המצבה במהלכו עולים אל הקבר ומספידים וקוראים ברכות בחלקת הקבר. נהוג שהמצבה כבר מוקמת בטקס גילוי המצבה ולכן יש למשפחה בערך 21 יום להחליט על עיצוב המצבה והקמתה. אנחנו ממליצים לך להתחיל לתכנן את בניית המצבה בסמוך לתום השבעה כדי שיהיה למשפחה מספיק זמן לערוך סקר שוק לבדוק את סוגי המצבות השונים ולבחור עיצוב מצבה שיתאים למנוח.

כל מה שכדאי לדעת לפני הקמת מצבה בבני ברק

הקמת מצבה היא נושא רגיש מאוד מכיוון שהתהליך מתחיל בסמוך מאוד לקימה מהשבעה, בה המשפחה עדיין התאבלה ועיכלה את האובדן. בתקופה הזו קשה מאוד לחשוב בצורה נהירה ולכן אנחנו ממליצים לך לשכור קבלן מצבות בבני ברק שיעניק לך את הליווי הדרוש לתהליך הקשה הזה.

קבלן מצבות בבני ברק מכיר את בתי העלמין המקומיים ויוכל לעזור לך בתהליך הבירוקרטי מול הנהלות בתי העלמין השונות. כדי לשמור על אחידות בבתי העלמין, ההנהלות השונות מחזיקות בנהלים שונים הכוללים אילו סוגי אבנים וסלעים מותרים לבניית מצבות בשטח בית העלמין, אילו סוגי אותיות מתאימות בבית העלמין וכמובן איזה טקסט חובה לכתוב על גבי המצבה. קבלן מצבות בבני ברק כבר מכיר את כל הנהלים השונים ולכן יכול לזרז ולייעל את תהליך בניית המצבה, מה שיאפשר לך להתרכז במשפחה אשר מתאוששת מהאובדן.

כמה עולה מצבה בבני ברק?

מחיר מצבה בבני ברק נקבע סופית לפי מספר פרמטרים הכוללים:

סוג האבן או הסלע
היום ניתן למצוא מגוון רחב של חומרי גלם מהם ניתן להקים מצבה. האבנים הנפוצות בישראל הן אבן שיש חברון, אבן ירושלמית, אבן שיש טורקית ואבן גרניט. לכל אחד מהסוגים יש את היתרונות והחסרונות ולכן אנחנו ממליצים לרכוש חומר גלם שלא דורש תחזוקה שוטפת גבוהה.

סוג האותיות

התזה בחול, הדבקת אותיות ברונזה וחיתוך בלייזר (CNC) הם שלושה סוגים עיקריים של אותיות בהן ניתן להשתמש לכיתוב על גבי מצבה. לא כל הסוגים מתאימים לכל האבנים והסלעים ולכן כדאי להתייעץ עם קבלן מצבות בבני ברק.

כמות האותיות שתופיע על גבי המצבה

מעבר לסוג האותיות, העבודה האמתית היא להכין את האותיות על המצבה ולכן ככל שתהיינה יותר אותיות, כך מחיר המצבה יתייקר.

שירותים בקרבת מקום: מצבות במרכז | קבלן מצבות ברמת גן | מצבות בקרית אונו

לקוחות ממליצים: 

שאלות נפוצות

icon

ההלכה לא קובעת על סדר מסוים או כיתובים ספציפיים אשר חייבים להופיע על המצבה אלא אלו יותר מנהגים שהתפתחו עם השנים. הנוהג המקובל בכל בתי העלמין לרשום את שמו תאריך לידתו ופטירתו של המנוח.

icon

ישנם מספר לא מבוטל של סוגים שונים של אבני שיש, ולכל סוג רמת העמידות, הצבעים והסגנון. הסוגים הנפוצים ביותר הם שיש טורקי, שיש חברון, גרניט ואבן ירושלמית.

icon

פלאי הטכנולוגיה הגיעו גם לתחום המצבות, וכיום ניתן לעצב מצבות במגוון רחב של עיצובים ועיטורים ואף ניתן לחרוט את דיוקנו של הנפטר על המצבה.

icon

ברוב המקרים ניתן לחדש את הצבע של האותיות על המצבה וכן ניתן לעשות מילוי עופרת באותיות. כמובן, שהכל תלוי בסוג החריטה, האבן והתנאים.