שירותי מצבות בקרית אונו – בנייה, חידוש ושיפוץ במחירים נוחים

בשלב מסוים בחיים מגיע הרגע בו אנחנו נדרשים להקים מצבה בקריית אונו לאהוב או אהובה שזה עתה עברו לעולם שכולו טוב. האתגר הגדול ביותר בבניית מצבה הוא העיתוי – כבר במהלך השבעה. אנחנו ממליצים לך לשכור קבלן מצבות בקרית אונו שמכיר את בתי העלמין השונים ויוכל לעזור לך להקל על התהליך ולייעל אותו תוך כדי שמירה על התקציב שהגדרת מראש.

מצבות בקריית אונו במחירים ללא תחרות!

בעזרתנו תוכלו לרכוש מצבה בקרית אונו במהירות ובמקצועיות!
מצבות בקרית אונו בהתאמה אישית
בניית מצבות בקרית אונו בליווי אישי ומקצועי!

לייעוץ חינם בנושא מצבות בקרית אונו חייגו: 072-397-4163

כל הסיבות לבחור קבלן מצבות בקרית אונו

תהליך בניית מצבה מורכב מכל מיני שלבים שיש למלא אותם בסדר המדויק שלהם, ללא חריגות. הסיבה לכך היא שהנהלות בתי העלמין השונים מבקשות לעמוד בדרישות מסוימות בנוגע לסוגי הקבורה כדי להעניק למנוח אישור קבורה אשר בלעדיו לא יהיה ניתן להביא אותו למנוחת עולמים. כדי לעזור לך בתהליך, נפרט מטה את האתגרים השונים אשר מחכים בתהליך בניית המצבה.

הנהלת בית העלמין
ההלכה קובעת כי יש להקפיד על עיקרון השוויונית בעת הקבורה כדי להימנע חלילה מהבדלי מעמדות בין עני לעשיר ולכן כל חלקות הקברים מדודות ומחולקות לפי פרמטרים קבועים. מעבר לכך חלק מהנהלות בתי העלמין דורשות בנייה של מצבות מחומרי גלם מסויימים (אבנים וסוגי אותיות ספציפיים) וגם כיתוב אשר כולל: פ"נ, ת.נ.צ.ב.ה, שמו המלא של הנפטר ושמות הוריו ותאריכי לידתו ופטירתו של המנוח.

סוגי אבנים וסלעים לבניית מצבות בקריית אונו
לאחר שקיבלת את רשימת הנהלים מהנהלת בית העלמין, יש לבחור את סוג האבן או הסלע מהם נייצר את המצבה. היום, בניגוד לעבר, קיים מלאי גדול ורחב של אבני שיש ייחודיות אשר חלקן נחצבות בארץ וחלקן בעולם ונפתחה אפשרות לייבא סלעים מיוחדים אשר נחצבים ומיובאים לישראל מכל רחבי העולם. עם אפשרויות עיצוב כאלו, קשה מאוד להחליט וקשה במיוחד להישאר בתקציב שהגדרת מראש ולכן ליווי של קבלן מצבות בקריית אונו יאפשר לך להתרכז בדברים החשובים באמת.

סוגי אותיות
מעבר לבחירת חומר הגלם ליצירת המצבה, יש לבחור סוג אותיות אשר תעטרנה את המצבה. גם כאן ניתן לבחור ממגוון שיטות לייצור האותיות אך יש לשים לב שלא כל שיטות חריטת האותיות מתאימות לכל סוגי האבנים והסלעים ולכן גם כאן, קבלן מצבות יעזור לך להחליט נכון ויחסוך לך כאב ראש ולא מעט כסף.

כמה עולה מצבה בקרית אונו?

מחיר מצבה בקריית אונו מושפע משלושה פרמטרים – סוג וגודל האבן או הסלע, סוג האותיות שנבחרו לחריטה על המצבה וכמות האותיות אותן נחרוט. זו הסיבה שאנחנו ממליצים לך בחום לגבש תקציב שיהווה מעין רגולטור על מחיר המצבה, מכיוון שאפשרויות העיצוב באמת אינסופיות. כחלק מהשירות שלנו אנחנו מלווים את המשפחה בשעתה הקשה, מכירים את אופי המנוח ומכינים מצבה ייחודית שתהלום את זכרו ותכבד את המבקרים השונים שיגיעו לחלקת הקבר.

שירותים בקרבת מקום: מצבות בפתח תקווה | קבלן מצבות ברמת גן | קבלני מצבות בראש העין

לקוחות ממליצים: 

שאלות נפוצות

icon

בתי העלמין בארץ מתחלקים לכמה סוגים ציבוריים המנוהלים על ידי חברה קדישא, צבאיים, ופרטיים. לכל בית עלמין יש תקנון משלו המתייחס לכיתוב על המצבה לסוגי המצבות ולסוגי הקבורה במטרה ליצור אחידות.

icon

ישנם שלשה סוגי קבורה עיקריים המתאימים למצבות משפחתיות, קבורת סנהדרין, קבורת שדה סוגית וקבורה משפחתית.

icon

ישנם מספר סוגים שונים של כיתוב כגון התזה בחול, חיתוך לייזר (CNC), אותיות עופרת על מצבה או צבע והדבקה של אותיות ברונזה יקרות

icon

מחירי מצבות משתנים ביחס לבחירת האבן ממנה ייבנו את המצבה גודל המצבה העיצוב וכמות הכיתוב.