מצבות ברמת השרון בליווי אישי ובמחירים נמוכים

הדבר החשוב ביותר בבניית מצבות ברמת השרון הוא לאו דווקא המצבות עצמן, אלא הליווי בתהליך הלא פשוט הזה. קבלן מצבות ברמת השרון מכיר את הנפשות הפועלות ויוכל לעזור לך לגרום לתהליך להיות מהיר, יעיל וחסכוני יותר. אנחנו מזמינים גם אותך לקבל ליווי אישי חם ורגיש החל משלב בחירת המצבה ברמת השרון ועד לאחר טקס גילוי המצבה.

מצבות ברמת השרון במחירים ללא תחרות!

בעזרתנו תוכלו לרכוש מצבה ברמת השרון במהירות ובמקצועיות!
מצבות ברמת השרון בהתאמה אישית
בניית מצבה ברמת השרון בליווי אישי ומקצועי!

לייעוץ חינם בנושא מצבות ברמת השרון חייגו: 072-397-4163

איך לבחור קבלן מצבות ברמת השרון?

חלק מקבלני המצבות בונים את המפעלים שלהם בסמוך לבתי העלמין כדי למשוך לקוחות אשר מגיעים לבית העלמין. המיקום הנהדר לא בהכרח קשור לאיכות העבודה ואפילו להיפך, ישנם קבלנים אשר מנצלים את הקירבה לבית העלמין כדי לגבות מחירים יקרים ולספק עבודה בינונית במקרה הטוב. במדריך הבא נעזור לך לבחור קבלן מצבות שיגבה ממך מחיר הוגן ויספק לך ליווי ועבודה איכותית.

ניסיון ומוניטין
טוב שם טוב משמן טוב אומר הפתגם החכם ובצדק. קבלן מצבות מנוסה הוא קבלן שיודע בדיוק מהם נהלי הקבורה השונים בבתי העלמין, אילו אבנים או סלעים מותרים לשימוש לבניית מצבה ברמת השרון, סוגי האותיות המותרים וכמובן אילו פרטים חובה לכתוב על גבי המצבה. הידע הזה, מעבר לאיכות העבודה על המצבה עצמה, שווה לך המון זמן, כסף וכאב ראש, במיוחד בתקופה הרגישה שהמשפחה נמצאת בה.

לקוחות ממליצים
בסופו של דבר, קבלן מצבות לא יכול לברוח מטיב העבודה שלו ולכן מספר טלפונים קצרים ללקוחות עבר יוכלו לעזור לך להבין מספר דברים קריטיים בעבודה של קבלן מצבות ברמת השרון כמו השירות, הליווי האישי ואיכות המצבות. עדיף לדבר עם לקוח טרי, לקוח שעברו כשנתיים מרגע הקמת המצבה ולקוח שעברו לפחות 5 שנים מרגע הקמת המצבה כדי לקבל תמונת מצב מלאה ואמיתית.

מגוון עבודות רחב
איש מקצוע אמיתי יחזיק במפעל שלו מספר רב של עבודות מגוונות אשר יראו את היכולות שלו. קפיצה קטנה למפעל יכולה לעזור לך להבין בדיוק כמה מקצועי קבלן המצבות ואילו עיצובים הוא יכול לייצר והאם הוא באמת בונה מצבות מעוצבות ברמת השרון.

כמה עולה מצבה מעוצבת ברמת השרון?

גם עולם המצבות עבר שינוי גדול והיום ניתן למצוא מגוון רחב של עיצובי מצבות. החל במצבות סטנדרטיות אשר מורכבות מאבני שיש, לרוב אבן שיש חברון, אבן שיש טורקית ואבן ירושלמית, דרך שילובים יצירתיים של מספר אבנים במצבה אחת ועד לייבוא של סלעים ייחודיים ממחצבות שונות ברחבי העולם. קבלן מצבות מקצועי יתשאל אותך לגבי אופי הנפטר ויתאים לו מצבה שתהלום את זכרו ואת כבוד המשפחה והמבקרים השונים שיגיעו לחלקת הקבר.
אחת מההתמחויות שלנו היא התאמת מצבה לתקציב ולכן זה לא משנה איזה סגנון מצבה ייבחר מהקטלוג, אנחנו נתאים אותו לתקציב שלך ונספק לך מצבה איכותית שתישמר לשנים ארוכות.

שירותים בקרבת מקום: מצבות בשרון | קבלן מצבות ברעננהקבלני מצבות בהרצליה

לקוחות ממליצים: 

שאלות נפוצות

icon

בישראל מרבית המצבות הקיימות עשויות מאבני שיש מכיוון שאלו נחשבות לזולות יותר משאר סוגי האבנים.

icon

הרכבת המצבה צריכה להתבצע עד 30 יום מיום הקבורה לטקס גילוי המצבה.

icon

טיב ואיכות המצבה נקבע ע"פ העמידות בזמן ובנזקי מזג האוויר הישראלי , היות וברוב המקרים המצבה נמצאת תחת כיפת השמים ללא תקרה. ישנם סוגים שונים של אבנים וסלעים וכך גם חוזקם ועמידותם. לפניי בחירת המצבה יש לבדוק האם אבן עמידה לטווח ארוך.

icon

קבלן מצבות יוכל להנחות אותך בתהליך ולסייע לך לבנות מצבה שתתאים לעיצוב ולתקציב שלך.