שיפוץ, חידוש והקמת מצבות בבית שמש

טופ מצבות פועלת בתחום המצבות מזה זמן רב ובנתה בהצלחה עשרות רבות של מצבות בבית שמש. המלאי הגדול של אבנים, סלעים וסוגי אותיות למצבה יחד עם הניסיון רב השנים שלנו מאפשרים לך לבנות מצבה בבית שמש לפי הדרישות שלך ושל המשפחה שלך בהתאמה מלאה לתקציב שהגדרת מראש. אנחנו נלווה אותך החל משלב בחירת בית העלמין ועד לאחר טקס גילוי המצבה כך שהתהליך יהיה מהיר ורגיש כאחד.

 מצבות בבית שמש במחירים ללא תחרות!

בעזרתנו תוכלו לרכוש מצבה בבית שמש במהירות ובמקצועיות!
מצבות בבית שמש בהתאמה אישית
בניית מצבה בבית שמש בליווי אישי ומקצועי!

לייעוץ חינם בנושא מצבות בבית שמש חייגו: 072-397-4163

הקמת מצבה בבית שמש לפי סוג קבורה

בהלכה היהודית נהוגות מספר שיטות קבורה אשר כולן מוזכרות במקרא ושומשו לקבורה במהלך השנים. חשוב להכיר את סוגי הקבורה השונים מכיוון שהם יכולים להשפיע על בחירת בית העלמין בו ייקבר המנוח מחד ועל העלות הכוללת של המצבה מאידך.

קבורת שדה
סוג זה של קבורה הוא הנפוץ ביותר בישראל וכולל רכישה של חלקת אדמה בגודל קבוע מראש בבית העלמין. בקבורה זו הנפטר נטמן לפי ההלכה ומעליו נבנית מצבה לציון המנוח.

קבורה רמה
מפאת מצוקת המקום בבתי העלמין השונים הותירה ההלכה לבנות מבני קבורה בהם ניתן לקבור בצורת קבורת שדה לכל דבר ועניין.

קבורת על
לעיתים בני הזוג לא מספיקים לרכוש חלקת קבר צמודה אך עדיין רוצים להיקבר זה לצד זה. קבורת על מאפשרת מנוחת עולמים זוגית על ידי הטמנת הנפטר הראשון עמוק יותר ומעליו את הנפטר השני כשיגיע זמנו. ציון הנפטרים יעשה על ידי מצבה אחת עם שני לוחות ציון נפרדים.

קבורת סנהדרין
בזכות חפירות ארכיאולוגיות שנעשו במספר מוקדים בארץ, נתגלו מערות קבורה בעלות 71 כוכים ששימשו לקבורה (כמו 71 הסנהדרין) ומאז ההלכה מותירה קבורה בקירות עד שלושה קברים לקיר. בקבורה זו המצבה תהיה מצבת סנהדרין דהיינו לוח שיש קטן עם מדף ומקום להניח נרות נשמה.

קבורה זוגית
לעיתים בני הזוג מחליטים שהם רוצים להיקבר זה לצד זה ורוכשים חלקות קבר צמודות. המצבה שלהם תהיה מצבה זוגית גדולה בעלת שני לוחות לציון שני בני הזוג.

כמה עולה מצבה בבית שמש?

מחיר מצבה בבית שמש מורכב ממספר גורמים והם – סוג וגודל האבן, ההקדשה על גבי המצבה, סוג האותיות וכמות האותיות בהן נשתמש על גבי המצבה. אצלנו בטופ מצבות ניתן לבחור ממלאי גדול של אבנים וסלעים סטנדרטיים כמו אבן שיש חברון, אבן ירושלמית ואבן טורקית או ייחודיים כמו אבן חלילה, אבן גרניט וסלעים אשר נחצבים ומיובאים מכל רחבי העולם. גם לסוג האותיות יש משקל בקביעת המחיר הסופי ולכן נוכל להציע לך שלושה סוגי אותיות עיקריים – התזה בחול, חיתוך בלייזר (CNC) והברגה של אותיות ברונזה ישירות אל המצבה או הסלע. המומחיות שלנו היא בלבנות מצבה שתעמוד בדרישות שלך ושל המשפחה אך עדיין לא תחרוג מהתקציב שגיבשת לטובת העניין. לשירותך בכל שאלה, טופ מצבות.

שירותים בקרבת מקום: קבלן מצבות בירושלים |מצבות במודיעין | קבלני מצבות בבאר שבע

לקוחות ממליצים: 

שאלות נפוצות

icon

על פי ההלכה היהודית בתום 30 יום מהקבורה המצבה צריכה להיות מוכנה לטקס גילוי המצבה.

icon

חומרי הגלם המרכזיים במצבות מתחלקות לשני קבוצות: סלעים ואבנים. סלעים נחשבים ליקרים יותר מאבנים, היות והאבנים נחצבות בארץ ואילו הסלעים מיובאים מחו"ל.

icon

ישנו מבחר סוגים רחב של אבני שיש המשמשות לבניית מצבות הנפוצים שבהם הם: שיש טורקי, שיש חברון, גרניט ואבן ירושלמית.

icon

מחיר מצבה משיש משתנה בהתאם לסוג השיש העיצוב של המצבה סוג וכמות הכיתוב שעל המצבה.