חריטה על מצבות מכל הסוגים במחירים משתלמים

כל מצבה צריכה שיהיה כתובים עליה מספר פרטים כגון שמו המלא של הנפטר, תאריך הלידה והפטירה ועוד ולכן יש לבחור סוגי אותיות שיעטרו את המצבה. השיטה הנפוצה והזולה ביותר הקיימת היום היא חריטה על מצבה מכיוון שהיא לא דורשת חומרי גלם נוספים אלא רק חריטה ומילוי האותיות בצבע. שיטה זו של חריטה על מצבות ניתנת לחידוש בקלות יחסית, מה שבהחלט מוסיף לפופולריות שלה.

חריטה על מצבה במחירים אטרקטיביים!

בעזרתנו תוכלו לבצע חריטה על מצבה במחירים ללא תחרות!
חריטה על מצבות ברמה הגבוהה ביותר

ניתן להזמין שירות חריטה על מצבה מהיום להיום!

לייעוץ חינם בנושא חריטה על מצבה חייגו: 072-397-4163

סוגי חריטה על מצבה

ההתקדמות הטכנולוגית הגיעה גם לתחום המצבות והיום כאשר רוצים לעשות הקדשה על מצבה ניתן לבחור בין שתי שיטות חריטה עיקריות אשר לכל אחת היתרונות והחסרונות שלה שיש לקחת בחשבון לפני שמחליטים על סוג החריטה על המצבה. בנוסף, אנחנו ממליצים לך להתייעץ עם קבלן מצבות כדי שהמצבה תצא לשביעות רצונך בלי הפתעות שיגרמו לעוגמת נפש ולהוצאה מיותרת
של כספים.

חריטה ב-CNC
טכנולוגיה זו מבוססת על שימוש בציוד לייזר כדי לבצע את החריטה על מצבה. הטכניקה הזו היא הפופולרית ביותר מכיוון שהיא נחשבת למדויקת ביותר ויכולה להתקיים על האבן או סלע ללא צורך במילוי צבע או הדגשה כזו או אחרת.

קידוח בחול
השיטה הקלאסית של חריטה על מצבה אשר כשמה כן היא, קודחת במצבה עצמה ומייצרת עליה את האותיות. שיטה זו לא כל כך מדויקת ודורשת מילוי או הדגשה כדי שהאותיות יבלטו מעל המצבה עצמה כך שהיא הופכת לפחות פופולרית בשנים האחרונות.

מילוי עופרת
היתרון שבשיטה הזו נעוץ ביכולת למלא את העופרת עם השנים כך שלא משנה כמה זמן עבר וכמה המצבה נשחקה, אפשר להחזיר אותה לקדמותה בתהליך פשוט ומהיר. שיטה זו לא מתאימה לכל האבנים ולכן יש להתייעץ עם קבלני מצבות מנוסים לגבי חריטה על מצבות באמצעות מילוי עופרת.

הדבקת אותיות ברונזה
אמנם זו לא בדיוק חריטה על מצבה, אבל ההדבקה כוללת חריטה על גבי המצבה והדבקת האותיות על גבי המצבה. כאן יש לקחת בחשבון שמדובר בהדבקה כך שהאותיות לא מחוברות היטב למצבה ולכן הן מועדות לגניבה בגלל המחיר הגבוה יחסית שלהן.

חריטה אמנותית
ניתן לחרוט תמונות על גבי סוגים שונים של אבנים, לדוגמא גרניט שחור. התמונות צריכות לעבור אישור של הנהלת בתי הקברות כך שגם כאן מומלץ להתייעץ עם קבלן מצבות שמכיר את הנהלות בתי העלמין השונות ואת הנהלים שלהן לגבי סוגי מצבות והחריטות שעליהן.

כמה עולה חריטה על מצבה?

כל סוגי החריטות על מצבות שונים זה מזה ולכן גם המחירים נעים בטווחים שונים. יחד עם זאת, אנשי המקצוע של טופ מצבות ביצעו את כל סוגי החריטות כך שלא משנה לאיזו סוג עבודת חריטה אנחנו נידרש, היא תהיה 100% מקצועית, מהירה, איכותית וכמובן – במחירים שווים לכל כיס.

לקוחות ממליצים: