חידוש צבע אותיות מצבה במקצועיות, במהירות ובזול

מזג האוויר הישראלי הקשוח הכולל חום גבוה ולחות גבוהה פוגע עם הזמן בנראות של המצבה ככלל ובצבע האותיות שעליה בפרט. כדי לשמור על כבוד המקום והנפטר, אנחנו ממליצים לבצע חידוש צבע אותיות מצבה אחת לתקופה תלוי בצורך כמובן. אנחנו עומדים לשירותך בנושא ומזמינים אותך להתקשר אלינו כבר עכשיו כדי שנוכל לעזור לך לחדש את צבע האותיות במהירות, במקצועיות ובזול.

חידוש צבע אותיות מצבה מכל הסוגים!

בעזרתנו ניתן לחדש צבע אותיות מצבות במקצועיות!
חידוש צבע אותיות מצבה בכל הארץ
ניתן
לבצע חידוש צבע אותיות מצבה מהיום להיום!

לייעוץ חינם בנושא חידוש צבע אותיות מצבה חייגו: 072-397-4163

מה כולל חידוש צבע אותיות מצבה?

בדרך כלל שירות זה הוא חלק אחד ממכלול שלם של שירותים אשר נמצאים תחת ההגדרה חידוש מצבות. חידוש מצבה כולל שיפוץ או שיקום מצבה, ניקוי המצבה, גינון וכמובן חידוש צבע אותיות מצבה. חשוב להבין שלא כל סוגי האותיות ניתנות לחידוש צבע, במיוחד אותיות ברונזה אותן מדביקים על המצבה עצמה. הסיבה לכך היא שיטת כתיבת האותיות ומגבלות טכנולוגיות או לוגיסטיות שהופכות את חידוש הצבע ללא ישים או ללא משתלם.

לבצע בעצמך חידוש צבע לאותיות מצבה

אנחנו לא ממליצים לנסות לחדש את הצבע שעל המצבה בכוחות עצמך מכיוון שישנם סוגי מצבות העשויות מאבנים אשר רגישות יותר לחומרים מסוימים וכן דרושה כאן מומחיות מסוימת. יחד עם זאת, ניתן לחדש צבע עם אמצעים ביתיים כגון צבע אקריליק או צבע שמן. כל מה שצריך לעשות זה לנקות את האותיות משאריות לכלוך וצבע ישן (יש לזכור שכל סוג אבן דורש חומר ניקוי אחר ולכן אנחנו ממליצים לך להתייעץ עם מומחה) באמצעות מברשת פלדה. לאחר שהאותיות נקיות ויבשות אפשר לעבור על המילוי שלהן באמצעות מכחול פשוט, לאט ובטוח עד להשלמת הצביעה. גם אם ברח לך קצת צבע לצדדים, אפשר להמתין לייבוש חלקי ולגרד אותו באמצעות סקרייפר ולנקות עם מעט ווקס.

כמה עולה חידוש צבע אותיות מצבה?

המפתח למחיר חידוש צבע אותיות מצבה הוא מצב המצבה בכלל והאותיות בפרט. לפעמים אנחנו מגיעים לבצע חידוש צבע אותיות ואנחנו מגלים שהמצבה נזנחה המון שנים ולכן דורשת עבודת שיקום עוד לפני שניתן בכלל לצבוע את האותיות. במידה והמצבה מתוחזקת בצורה טובה, מחיר חידוש צבע אותיות מצבה יהיה נמוך משמעותית ולכן אנחנו ממליצים לך להתקשר אלינו כבר עכשיו כדי שנוכל להבין מה מצב המצבה ולהעניק לך הצעת מחיר קונקרטית ותפורה אישית למצב בו המצבה נמצאת.

לקוחות ממליצים: