הקמת מצבות בראש העין בהתראה קצרה

הבעייתיות הגדולה בהקמת מצבות בראש העין היא התזמון שלה. כדי להספיק להגיע לטקס גילוי המצבה עם מצבה מוכנה, צריך להתחיל את תהליך הקמת המצבה ממש בסמוך למועד הקימה מהשבעה אם לא בשבעה עצמה. זו הסיבה שלפעמים לקוחות מתקשרים אלינו כדי להזמין מצבה בראש העין מהרגע להרגע ולכן אנחנו ערוכים ומוכנים לעזור גם לך להקים מצבה במינימום זמן, התעסקות וכסף.

מצבות בראש העין במחירים ללא תחרות!

בעזרתנו תוכלו לרכוש מצבה בראש העין במהירות ובמקצועיות!
מצבות בראש העין בהתאמה אישית
בניית מצבה בראש העין בליווי אישי ומקצועי!

לייעוץ חינם בנושא מצבות בראש העין חייגו: 072-397-4163

הקמת מצבות בראש העין מיוחדות

בימינו ניתן לעצב מצבות מיוחדות אשר מורכבות משילובים של אבנים או מייבוא של סלעים אשר נחצבים בכל מיני מקומות בעולם. גם סוגי האותיות התפתחו משמעותית וגם הן תורמות לעיצובה הסופי של המצבה. החיסרון ביכולות העיצוב האינסופיות הוא הבלבול שעלול להתעורר בך ושיכול לעכב את הקמת המצבה. מעבר לעיצוב המצבה עצמה, יש עוד כל מיני פרוצדורת שיש לעשות בדרך לקבורת הנפטר אותם נפרט לך כאן כדי להעשיר את הידע שלך ולהכין אותך טוב יותר לקראת התהליך.

באיזה בית עלמין קוברים את המנוח?
לפי החוק היבש, המנוח ייקבר בבית העלמין הקרוב ביותר לאיזור המגורים האחרון בו הוא התגורר לפי מרשם האוכלוסין. אך יכול להיות שמשפחת המנוח עברה דירה לעיר אחרת או שבית העלמין מלא ולכן אנחנו ממליצים לך להתייעץ עם קבלן מצבות בראש העין שמכיר את הנהלים השונים ויוכל להמליץ לך בית עלמין שיהיה נוח למשפחה ולמבקרים השונים.

ממה מורכבת מצבה בראש העין?
ישנם שני חומרי גלם עיקריים מהם יוצרים את המצבה והם אבנים מסוגים שונים וסלעים. אבנים למצבות סטנדרטיות בדרך כלל תהיינה אבן שיש חברון, אבן שיש טורקי ואבן ירושלמית. בגזרה היוקרתית יותר ניתן למצוא אבן גרניט, אבן בזלת ואבן חלילה אשר ידועות באיכות ובעמידות הגבוהה שלהן ולכן אנחנו ממליצים כן להתאמץ מעט בתקציב כדי לבנות מצבה מהאבנים האלו. הסיבה לכך היא שהעמידות שלהן תאפשר לך להשקיע הרבה פחות בתחזוקה שוטפת שגם היא מגיעה עם עלויות משלה. הסלעים אשר משמשים לבניית מצבות נחצבים כגוש אחד ומשמשים כמעין אנדרטה מכיוון שקשה עד בלתי אפשר לעבד ולסתת אותם ולכן לרוב יישארו בצורה המקורית והפראית שלהם.

 סוג אותיות למצבה
יש הבדלים בסוג האותיות למצבות מאבני שיש ולמצבות לסלעים אשר נובעים מהרכב החומר. אבני השיש קלים יותר לעיבוד ולכן ניתן להשתמש בהתזה בחול או בחיתוך לייזר כדי לחרוט את האותיות השונות. סלעים לעומת זאת דורשים סוג אחד של אותיות והוא הדבקה של אותיות ברונזה. חשוב לנו לציין שהאותיות האלו הן היקרות ביותר ועלולות להעלות טחב, ליפול ואפילו להיגנב ולכן אנחנו ממליצים לך לשקול בכובד ראש את הרכישה שלהן.

כמה עולה מצבה בראש העין?

באופן טבעי, מחיר מצבה בראש העין יתייקר ככל שעולים באיכותם של חומרי הגלם, האותיות וכמות האותיות בהן נשתמש. זו הסיבה שאנחנו ממליצים לך ליצור איתנו קשר כבר עכשיו כדי שנוכל לגבש תקציב יחד ולהכין מצבה שתהלום את אופי המנוח ותכבד את המשפחה והמבקרים השונים שיגיעו לחלקת הקבר.

שירותים בקרבת מקום: מצבות בקריית אונו | קבלן מצבות בפתח תקווה | קבלני מצבות בהוד השרון

לקוחות ממליצים: 

שאלות נפוצות

icon

ימי השבעה הם ימים שבהם צריכים להיות באבלות על פטירת אדם היקר לליבנו אך, למרות הצער והכאב מומלץ מאוד להתחיל בבחירת מצבה. תהליך של בניית מצבה אורך זמן ויש לסיימו תוך 30 יום משעת הקבורה לטקס גילוי המצבה, לכן כדאי להתחיל בבחירת המצבה כבר בשבעה.

icon

אבני שיש משמשות לבניית מצבות כבר דורות. הסוגים הנפוצים בשוק הם: שיש טורקי, שיש חברון וגרניט.

icon

מחיר מצבות משתנה לפי סוג השיש גודל המצבה והעיצוב שלה ניתן להגיד שמצבות שיש הן זולות לעומת מצבות מאבני סלע.

icon

חידוש מצבה מתבצע כאשר המצבה נשחקת מתקלפת או מאבדת את הצבע, גם אותיות שנשחקו או נשרו דורשים חידוש מצבה.