כל שירותי מצבות בקרית גת במקום אחד

הקמת מצבה היא תהליך שמתחיל כבר בשבעה ולכן נחשב לקשה במיוחד. בזמן שהמשפחה מעכלת את האובדן, היא צריכה להתמודד עם הנצחיות שבבניית מצבה לנפטר ולכן אנחנו ממליצים על שכירת קבלן מצבות בקרית גת שמכיר את התהליך על בוריו וידע לכוון אותך לתהליך מהיר, רגיש ונכון שיחסוך לך ולמשפחה שלך זמן וגם לא מעט כסף.

מצבות בקרית גת במחירים משתלמים!

בעזרתנו תוכלו לרכוש מצבות בקרית גת במחירים ללא תחרות!
כל סוגי המצבות בקרית גת ברמה הגבוהה ביותר

ניתן להזמין מצבות מיוחדות בקרית גת בהתאמה אישית!

לייעוץ חינם בנושא מצבות בקרית גת חייגו: 072-397-4163

מצבות מיוחדות בקרית גת

בתקופה האחרונה אנחנו עדים לעלייה בביקוש למצבות שיוצאות מהסגנון המוכר והקלאסי ומכניסות ייחודיות שמבדלת את חלקת הקבר של הנפטר מהחלקות האחרות. אך גם כאן ישנם קווים מנחים שאנחנו מאוד ממליצים לעקוב אחריהן כדי שהמצבה הנבחרת תשמור על הנראות שלה לאורך זמן והם:

בחירת חומרי גלם איכותיים
כיום קיים מבחר גדול של אבנים וסלעים שעלול לבלבל ולגרום לך לרכוש מצבה מעוצבת אך לא עמידה שתתבלה לאחר זמן קצר. סוגי האבנים שאנחנו ממליצים עליהן הן אבן שיש חברון, אבן שיש טורקי, אבן ירושלמית ואבן גרניט. גזרת הסלעים מעט מורכבת יותר מכיוון שהסלעים מיובאים מכל מיני מקומות שונים בעולם ולכן אנחנו ממליצים להתייעץ עם קבלן מצבות מקצועי שיוכל לעזור לך לבחור סלע שיעמוד בתנאי השמש, הלחות והחורף הישראליים.

בחירת אותיות נכונות
לאחר בחירת חומר הגלם, יש לבחור את סוגי האותיות שיעטרו את המצבה. היום קיימים שלושה סוגים עיקריים של אותיות אשר כוללים התזה בחול, לייזר (CNC) והדבקה של אותיות ברונזה. לכל סוג אותיות יש את היתרונות והחסרונות שלו ולא כל סוג אותיות מתאים לכל המצבות כך שיש לבחור אותן בקפידה.

כיתוב על מצבה
הדבר האחרון שיש לקחת אותו בחשבון הוא נוסח ההקדשה על המצבה. בעוד שהרוב המכריע של הטקסט מוכתב מראש על ידי הנהלת בית הקברות (פ"נ, שמו המלא של הנפטר, שמו של אביו של הנפטר, תאריכי הלידה והפטירה, ת.נ.צ.ב.ה), ניתן להוסיף משפטים מהיהדות, שירים או משפטים רגילים המתארים את הנפטר וזאת רק לאחר קבלת אישור מהנהלת בית הקברות.

תחזוקה שוטפת של המצבה
לאחר הקמת המצבה, יש לנקות את המצבה מלכלוך כדי לשמר את המראה המקורי שלה. לכל אבן וסלע יש את סדר הניקיון שלהם ולכן אנחנו ממליצים להתייעץ עם קבלן מצבות בקרית גת כך שהמצבה לא תסבול מפגעי מזג האוויר והזמן.

כמה עולה מצבה בקרית גת?

מחיר מצבות בקרית גת משתנה לפי סוג וגודל האבן או הסלע, סגנון וכמות הכיתוב ופרק הזמן הדרוש להקים את המצבה. טופ מצבות מחזיקה מלאי גדול של אבנים, סלעים וסוגי אותיות כך שנוכל לענות על כל דרישה במלואה וללא פשרות. הניסיון והמוניטין של טופ מצבות מאפשרת לך לרכוש מצבה בקרית גת בראש שקט ובידיעה שהמצבה תשרת את המטרה שלה לאורך זמן ללא דאגות מיותרות.

שירותים בקרבת מקום: קבלן מצבות בדרום | מצבה באשדוד | בונה מצבות בבאר שבע