בניית מצבות מעוצבות בנס ציונה | שיפוץ וחידוש מצבות בנס ציונה

תהליך הקמת מצבה בנס ציונה הוא תהליך קשה אם עוברים אותו לבד. מעבר לכאב ולהשלמה עם האובדן, הקמת המצבה כרוכה בבירוקרטיה, נהלים ודרישות שעלולים להיות מבלבלים בתקופה כזו רגישה. קבלן מצבות בנס ציונה יוכל לעזור לך לעבור את התהליך במהירות, ביעילות ובהוצאה מינימלית של כספים.

מצבות בנס ציונה במחירים ללא תחרות!

בעזרתנו תוכלו לרכוש מצבה בנס ציונה במהירות ובמקצועיות!
מצבות בנס ציונה בהתאמה אישית
בניית מצבה בנס ציונה בליווי אישי ומקצועי!

לייעוץ חינם בנושא מצבות בנס ציונה חייגו: 072-397-4163

סוגי קבורה בנס ציונה

הקבורה בבתי העלמין הציבוריים והצבאיים כפופה להלכה היהודית אשר קבעה נהלים מסודרים לכל תהליך הקבורה והקמת המצבה והכיתוב שנחרט עליה. בישראל קיימים בתי עלמין פרטיים בהם ניתן לקבור בדרכים אחרות, אבל הם מעטים ולכן נתייחס לקבורה הציבורית.

ההלכה היהודית קובעת כי ניתן לקבור יהודים באחת מדרכי הקבורה הבאות:

  1. קבורת שדה
    שיטת הקבורה הנפוצה ביותר בישראל. בשיטה זו נרכשת חלקת קבר בגודל קבוע ובה נטמן הנפטר, כשמעליו נבנית המצבה המוקדשת כולה לנפטר.
  2. קבורה זוגית
    לפעמים בני הזוג מספיקים לרכוש שתי חלקות קבר סמוכות זו לזו ונקברים זה לצד זו תחת מצבה זוגית גדולה עם שני לוחות מופרדים לציון שני הנפטרים.
  3. קבורת רמה
    מפאת חוסר המקום בבתי העלמין, התירה ההלכה לבנות מבני קבורה רבי קומות בהם ניתן לקבור את הנפטרים בקבורת שדה רגילה.
  4. קבורת על
    אם בני הזוג החליטו שהם רוצים להיקבר יחד, אך לא רכשו שתי חלקות קבר סמוכות, ניתן לקבור את הנפטר הראשון עמוק יותר משקובעת ההלכה ומעליו לקבור את הנפטר השני תחת אותה מצבה עם שני לוחות קטנים המציינים את שני בני הזוג.
  5. קבורת סנהדרין
    בחפירות ארכיאולוגיות נמצאו מערות אשר הכילו 71 כוכים בתוכם נקברו חכמי הסנהדרין. היום ההלכה מתירה לכרות 3 קברים בקבורת סנהדרין זה מעל זה.

סוגי אבנים להקמת מצבה בנס ציונה

היום, בניגוד לעבר, קיים מגוון רחב יותר של אבנים וסלעים להקמת מצבה. ניתן לבחור מאבני שיש סטנדרטיות כמו אבן שיש חברון, אבן שיש טורקית, אבן ירושלמית לבין אבנים יוקרתיות יותר כמו אבן גרניט ואבן בזלת. מעבר לכך, ישנו מלאי של סלעים אשר נחצבים מסביב לעולם ומיובאים לישראל על מנת לשמש כאנדרטה לזכר הנפטר.

סוגי אותיות להקמת מצבות בנס ציונה

כל אבן מגיבה בצורה שונה לחריטה עליה ולכן היום קיימות 3 שיטות לכיתוב על גבי מצבה והן:

התזה בחול
שיטה זו נפוצה בעיקר בסוגי אבני השיש הסטנדרטיות ועושה שימוש בהתזה בלחץ גבוה של חול על גבי המצבה כדי לצייר את האותיות השונות. את הגומחות ממלאים בעופרת ויוצרים את הכיתוב.

חיתוך בלייזר (CNC)
שיטה מדויקת הרבה יותר באמצעותה ניתן גם לעצב עיטורים ייחודיים על גבי המצבה.

הדבקה של אותיות ברונזה
אותיות אלו נפוצות בעיקר במקרה בהם המצבה מורכבת מסלע שקשה מאוד לסתת ולעבד. האותיות האלו מוברגות לתוך הסלע על ידי מכשור ייחודי. כאן המקום לציין שהאותיות האלו עלולות ליפול ולהיגנב בגלל השווי שלהן ולכן כדאי לשקול בכובד ראש שימוש בשיטה זו.

כמה עולה מצבה מעוצבת בנס ציונה?

מחיר מצבה בנס ציונה מושפע מסוג וגודל האבן או הסלע שנבחרו, סוג האותיות המתאימות לסוג האבן והסלע שבחרת וכמובן כמות האותיות בהן נשתמש לטקסטים השונים על גבי המצבה. אנחנו מזמינים אותך להתקשר אלינו כבר עכשיו כדי שנוכל להבין ממך מה התקציב שהקדשת לטובת המצבה כדי שנכין עבורך את המצבה הנכונה, המכבדת והחסכונית ביותר.

שירותים בקרבת מקום: מצבות ברחובות | קבלן מצבות בראשון לציון | קבלני מצבות בגן יבנה

לקוחות ממליצים: 

שאלות נפוצות

icon

אבנים שמשמשות לבניית מצבות לרוב נחצבות בארץ לכן מחירם יהיה זול לעומת סלעים שמיובאים מחו"ל.

icon

קבלן מצבות מסייע למשפחה בתהליך הקבורה ועוזר לבנות מצבה שתתאים לעיצוב ולתקציב שלך.

icon

מומלץ להתחיל את בחירת המצבה כבר בזמן השבעה, ניתן להזמין קבלן מצבות שמגיע עם קטלוג ויחד עם המשפחה בוחרים מצבה שתתאים לכבודו של המנוח ולתקציב הרצוי, ניתן כמו כן לראות דוגמאות של מצבות באתר האינטרנט או בחנות מצבות.

icon

מחירי מצבות משתנים בהתאם לגודל המצבה סוג חומר הגלם וכמובן העיצוב והכיתוב לכן המחיר הוא אינדיבידואלי ולא ניתן לתמחרו מראש