מצבות מיוחדות במכבים רעות – הקמה, חידוש ושיפוץ

טופ מצבות מנוסה בתחום המצבות והקימה בהצלחה עשרות מצבות במכבים רעות. אך זהו לא החוזק היחידי שלנו. מעבר לטיפול במצבות, קבלני המצבות שלנו ידועים בשירות ובליווי הרגיש של משפחות האבלים בתקופה קשה כזו ועזרו ועוזרים בהצלחה לעשרות רבות של משפחות לצלוח את תהליך הקמת מצבה במכבים רעות בצורה הנכונה, היעילה והחסכונית ביותר.

מצבות במכבים רעות במחירים ללא תחרות!

בעזרתנו תוכלו לרכוש מצבה במכבים רעות במהירות ובמקצועיות!
מצבות במכבים רעות בהתאמה אישית
בניית מצבה במכבים רעות בליווי אישי ומקצועי!

לייעוץ חינם בנושא מצבות במכבים רעות חייגו: 072-397-4163

תהליך הקמת מצבה במכבים רעות

הדבר הקשה ביותר בבניית מצבה במכבים רעות הוא שהתהליך מתחיל ממש בסמוך לסיום השבעה או אפילו במהלכה. הסיבה לכך נעוצה במנהג גילוי המצבה אשר מתקיים 30 יום לאחר פטירתו של המנוח, במהלכו עולים אל חלקת הקבר, חושפים את המצבה וקוראים פסוקים מהמקרא לעילוי נשמת המנוח.

מעבר לכך, ישנם ארבעה שלבים שצריך להכיר בדרך להקמת המצבה אותם נפרט לך כאן כדי להכין אותך טוב יותר לתהליך:

בחירת בית העלמין לקבורת המנוח
לרוב, המנוח ייקבר בבית העלמין הקרוב ביותר למקום מגוריו כפי שמעודכן אצל רשות האוכלוסין. יחד עם זאת, המשפחה יכולה לבקש לקבור את הנפטר בבית עלמין אחר לפי הדרישות והצרכים שלה. חשוב להכיר את בית העלמין בו ייקבר הנפטר מכיוון שהנהלת בית העלמין מחזיקה בנהלים שונים לגבי קבורה כגון סוג אבנים ספציפיות, סוג אותיות וכמובן סוג הכיתוב שיופיעו על גבי המצבה. קבלן מצבות במכבים רעות יוכל לחסוך לך לא מעט זמן ואנרגיה בנושא הזה מכיוון שהוא מכיר את הנהלת בית העלמין ויודע מה היא דורשת בתמורה להענקת אישור קבורה.

בחירת סוג האבן או הסלע לבניית המצבה
ניתן להרכיב מצבה מכל מיני חומרי גלם הכוללים אבני שיש, אבני גרניט ואפילו סלעים אשר נחצבים במחצבות בכל העולם ומיובאים לארץ. חלק מהנהלות בתי העלמין דורשות סוגי אבנים ספציפיים ולכן כדאי להתייעץ עם הקבלן לפני בחירת האבן או הסלע.

התאמת סוגי אותיות למצבות
מכיוון שהמצבות בנויות מחומרים שונים, לא כל סוגי האותיות יתאימו לכל סוגי האבנים והסלעים. אבן שיש חברון היא אבן קלה לעיבוד ולסיתות ולכן ניתן להשתמש ברוב סוגי האותיות כדי לכתוב עליה. מצד שני, ישנם סלעים שאי אפשר לעבד או לסתת ולכן סוג האותיות היחידי שיתאים יהיה הדבקת אותיות ברונזה.

בחירת כיתוב על גבי מצבה
בשלב האחרון יש לכתוב מספר טקסטים קבועים אשר ההלכה מבקשת כמו שמו המלא של הנפטר, שמות הוריו, תאריכי לידתו ופטירתו של המנוח, פ"נ ות.נ.צ.ב.ה

כמה עולה מצבה במכבים רעות?

מחיר מצבה במכבים רעות ייקבע סופית רק לאחר שייבחרו חומרי הגלם, סוג האותיות וכמות האותיות בהן נשתמש. ניתן למצוא מצבות סטנדרטיות ומצבות מעוצבות במכבים רעות ולכן אנחנו מזמינים אותך ליצור איתנו קשר כבר עכשיו כדי שנוכל לעזור לך להקים מצבה מכובדת, עמידה לפגעי מזג האוויר והזמן וכמובן במחירים שווים לכל כיס.

שירותים בקרבת מקום: מצבות במודיעין | קבלן מצבות בירושלים | קבלני מצבות בבית שמש

לקוחות ממליצים: 

שאלות נפוצות

icon

לא ניתן לתמחר מראש מחיר על תיקון מצבה, נדרשת בדיקה של המצבה ולפי חומרת המצב ניתנת הצעת מחיר. כאשר מחפשים קבלן מצבות שייעשה עבורכם את התיקון כדאי לקבל המלצות וחוות געת מלקוחות שכבר ביצעו תיקון אצל אותו קבלן מצבות. תיקון מצבות אינו פשוט ולכן צריך אדם מקצועי לביצוע העבודה.

icon

השיש הנפוץ בישראל הוא שיש חברון שנחשב עמיד וחזק לנזקי מזג האוויר אך לא גם יקר כל כך.

icon

ניתן ואף מתבצע חידוש של האותיות על המצבה ומשתנה בהתאם לאבן ולסוג החריטה שקיימת על המצבה.

icon

הנהלות בית העלמין מחייבות לכתוב את שמו של הנפטר תאריך לידה ותאריך פטירה מעבר לכך ניתן להוסיף פסוקים או ציטטות שונות המאפיינות את המנוח.