הקמת מצבות במזכרת בתיה במחירים משתלמים

היום, בניגוד לעבר, ניתן לעצב מצבות מיוחדות במזכרת בתיה שיהפכו את הביקור בחלקת הקבר לאישי ואינטימי יותר. על ידי שילוב של מספר אבנים או ייבוא של סלעים מחו"ל, ניתן להפוך את המצבה במזכרת בתיה לגלעד מרשים וחשוב מהכל – מאושר על ידי הנהלת בתי העלמין. טופ מצבות בנתה עשרות מצבות במזכרת בתיה ויכולה ללוות גם את המשפחה שלך בתהליך בניית המצבה.

מצבות במזכרת בתיה במחירים ללא תחרות!

בעזרתנו תוכלו לרכוש מצבות במזכרת בתיה במהירות ובמקצועיות!
מצבות במזכרת בתיה ברמה הגבוהה ביותר

ניתן להזמין מצבה במזכרת בתיה בהתאמה אישית!

לייעוץ חינם בנושא מצבות במזכרת בתיה חייגו: 072-397-4163

בניית מצבות במזכרת בתיה

בניגוד למה שהרוב חושבים, בניית מצבה היא תהליך שמתחיל בבחירת בית העלמין ומסתיים בטקס גילוי המצבה ואפילו לאחריו. במדריך הבא נעזור לך להבין מה כוללת הקמת מצבה במזכרת בתיה, איך התהליך מתנהל ואיך ניתן לזרז ולייעל אותו.

שלב ראשון – בחירת בית עלמין
בארץ קיימים שלושה סוגים של בתי עלמין: ציבורי, צבאי ופרטי. בעוד שבבית העלמין הפרטי ניתן לקבור בקבורה אזרחית וישנן אפשרויות העיצוב של מצבות מעוצבות רחב הרבה יותר, בבתי העלמין הציבורי והצבאי מונהגים נהלים שונים שמונעים מהרצון לשמור על אחידות. כעיקרון, המנוח אמור להיקבר בבית העלמין הקרוב ביותר לכתובת מגוריו האחרונה כפי שכתובה במרשם האוכלוסין. כדאי לך להכיר את בית העלמין מכיוון שלכל הנהלה ישנם תקנים ונהלים שונים לפיהם היא דורשת מהמשפחות להקים את המצבות לנפטרים. כל סטייה מהנהלים עלולה לגרום לאי קבלת אישור קבורה ולמפח נפש מאוד גדול.

שלב שני – בחירת סוג חומר גלם
האבנים הנפוצות ביותר בישראל הן אבן שיש חברון, אבן שיש טורקית, אבן ירושלמית ואבן חלילה מכיוון שרובן נחצבות בישראל, זולות ונחשבות לאיכותיות ביחס למחיר שלהן. קיימים סוגים נוספים של אבנים יקרות יותר כמו אבן גרניט ובזלת ואף ניתן להזמין סלעים שונים ופראיים ממחצבות ברחבי העולם. אנחנו ממליצים לך להזמין אבן איכותית שלא תדרוש תחזוקת מצבות שוטפת לעיתים תכופות מדי כדי שהנראות של המצבה לא תפגע.

שלב שלישי – בחירת סוג אותיות למצבה
מכיוון שהמצבות בנויות מחומרי גלם שונים, לא ניתן להתאים אליהן את כל סוגי האותיות ולכן אנחנו ממליצים לך לשכור קבלן מצבות במזכרת בתיה שיעזור לך לבחור סוג נכון.

שלב רביעי – הוספת משפטים למצבה
כחלק מהנהלים של בתי העלמין, ההקדשה על המצבה חייבת להכיל מספר משפטים קבועים: פ"נ, ת.נ.צ.ב.ה, שמו המלא של המנוח ושמות הוריו, תאריך לידתו ותאריך פטירתו של המנוח. מעבר לכך, ותלוי בגודל המצבה, ניתן להוסיף פסוקים מהמקרא, ציטטות משירים ומשפטים רגילים בתנאי שעברו אישור של הנהלת בית העלמין.

כמה עולה מצבה במזכרת בתיה?

מחיר מצבה במזכרת בתיה מושפע מסוג האבן והאותיות שנבחרו לבניית המצבה וכמובן לכמות האותיות שיופיעו על המצבה. יחד עם זאת, טופ מצבות מתמחה בהתאמת מצבות לתקציב כך שלא משנה מהן הדרישות שלך, אנחנו נוכל להקים עבורך מצבה איכותית שתהלום את זכר הנפטר ותשמור על הנראות שלה לאורך זמן.

שירותים בקרבת מקום: מצבות בלוד | קבלן מצבות ברחובות | מצבה ברמלה

לקוחות ממליצים: 

שאלות נפוצות

icon

מצבות זוגיות הינן מצבות כשרות לכל דבר. ונועדו לזוגות שגם במותם לא נפרדו.

icon

מצבות הם גלעד זיכרון לנפטרים ומיועדות להחזיק שנים רבות. עמידות וחוזק המצבה הוא אחד הדברים החשובים שצריכים לבדוק לפני שרוכשים מצבה. היות ורוב בתי העלמין בארץ נמצאים תחת כיפת השמים וחשופים לפגעי מזג האוויר עמידות המצבה חשובה מאוד.

icon

עלויות בניית מצבה משתנות בהתאם לבחירת חומר הגלם ע"י המשפחה כמות הכיתוב וסוג האותיות ולכן לא ניתן לתת מחיר מראש על בניית מצבה

icon

כלבים וחיות לא ניתן לקבור בבתי עלמין ציבוריים ישנם מספר בתי עלמין באזור הצפון שבהם ניתן לקבור כלבים.