שיפוץ, חידוש ובניית מצבות בזכרון יעקב
טופ מצבות פועלת בתחום המצבות מזה זמן רב ועזרה לעשרות רבות של משפחות להקים, לשפץ ולחדש מצבות בזכרון יעקב. החלק העיקרי בעבודה שלנו הוא לא הקמת המצבות אלא הליווי האישי של המשפחה בתהליך הכל כך רגיש וכואב הזה. קבלן מצבות בזכרון יעקב מטעמנו ילווה אותך ואת המשפחה שלך החל משלב התכנון ועד לאחר טקס גילוי המצבה ברגישות המתבקשת ובמחירים שווים לכל כיס.

מצבות בזכרון יעקב במחירים ללא תחרות!

בעזרתנו תוכלו לרכוש מצבות בזכרון יעקב במהירות ובמקצועיות!
מצבות בזכרון יעקב ברמה הגבוהה ביותר

ניתן לרכוש מצבה בזכרון יעקב בהתאמה אישית!

לייעוץ חינם בנושא מצבות בזכרון יעקב חייגו: 072-397-4163

מצבות מעוצבות בזכרון יעקב

הנוף, הרחובות המרהיבים וסגנון הבנייה הייחודי של זכרון יעקב מעניקים תחושה מיוחדת ולכן באופן טבעי שהביקוש למצבות מעוצבות בזכרון יעקב יהיה גבוה. מעבר למצבות סטנדרטיות המורכבות מאבנים פשוטות וסוג אותיות סטנדרטי, ניתן היום לבנות מצבות מיוחדות בזכרון יעקב אשר מורכבות משילוב של מספר אבנים שונות, סלעים שמיובאים מחו"ל במיוחד ומאבנים ייחודיות שחלקן נחצבות בישראל וחלקן בחו"ל.

איך מתנהל תהליך בניית מצבה בזכרון יעקב?

קבלן מצבות בזכרון יעקב יכול לעזור לך לנהל את התהליך הלא פשוט הזה במהירות וביעילות מכיוון שהוא מתמצא ברזי התהליך ובבירוקרטיות השונות. כדי להכיר לך את הנושא, פירטנו מטה איך התהליך קורה מאחורי הקלעים:

בחירת בית עלמין
לרוב המנוח ייקבר בבית העלמין הסמוך ביותר לבית מגוריו כמו שכתוב ברשות האוכלוסין. ישנה אפשרות לקבור את המנוח בבית עלמין אחר אשר קרוב יותר לילדיו או נוח יותר לקבורה מסיבה כזו או אחרת.

בחירת סוגי חומרי הגלם להקמת המצבה
המגוון הרחב של חומרי הגלם השונים לבניית המצבה מאפשרים לך להקים מצבה מיוחדת ללא תקציב גבוה במיוחד. על ידי שילוב בין מספר אבנים שונות ניתן לעצב מצבה מקורית בעלות נמוכה יחסית כך שכל מה שצריך הוא להתייעץ עם בונה המצבות והוא כבר ימצא את המצבה המתאימה ביותר עבור המנוח ועבור משפחתך.

בחירת סוגי אותיות לכיתוב על גבי מצבה
שלוש השיטות המובילות לכתיבת טקסטים על גבי מצבות הן התזה בחול, חיתוך בלייזר והדבקה של אותיות ברונזה. הבחירה ביניהן צריכה להיעשות תוך התייעצות מכיוון שלא כל סוגי האותיות מתאימות לכל סוגי האבנים.

כמה עולה מצבה בזכרון יעקב?

מחיר מצבות בזכרון יעקב ייקבע סופית אחרי שנדע מהם חומרי הגלם הרצויים למצבה, לסוג האותיות ולכמות האותיות שנשתמש בהן לטובת ההקדשה על גבי המצבה. מעבר לכך, יש משקל רב לדמי הקבורה המשולמים על ידי ביטוח לאומי אשר מכסים חלק נכבד מההוצאות כגון:

1. הקצאת מקום קבורה למנוח
2. העברת המנוח ממקום הפטירה אל בית הלוויות
3. הכנת הנפטר לקבורה
4. טקס קבורה בהשתתפות חזן וצוות קבורה

במידה והמשפחה מטפלת בענייני הקבורה בעצמה, לא תהיה זכאות לדמי הקבורה ולכן אנחנו ממליצים לך להתקשר אלינו כבר עכשיו כדי שנוכל לעזור לך לעבור את התהליך בצורה החלקה, היעילה והנכונה ביותר.

שירותים בקרבת מקום: מצבות בחדרה | מצבות בנתניה | מצבות בחיפה

שאלות נפוצות

icon

מחיר בניית המצבה משתנה ביחס לחומר ממנו היא עשויה, לעיצוב ולכמות הטקסט. עם זאת, כיום ניתן להתאים כל תקציב לעיצוב מצבה מיוחדת ומכובדת.

icon

האקלים הישראלי מרובה השמש לא מיטיב עם המצבות. על מנת לשמור על נראות המצבה יש לבצע אחזקה השוטפת הכוללת חידוש ושיפוץ במידת הצורך

icon

אבני שיש מיוצרות בארץ, וקלות הרבה יותר לעיבוד ולחריטה, בעקבות כך גם מחירם זול בהרבה מסלעים המיובאים מחו"ל.

icon

מחיר הכתיבה משתנה בהתאם לסוג הכיתוב (הדבקה או חריטה), ובהתאם לסוג האבן וכמות האותיות הנדרשות.