מצבות בגן יבנה | בנייה, שיפוץ וחידוש

טופ מצבות בעלת ניסיון רב בתחום המצבות והקימה בהצלחה עשרות רבות של מצבות סטנדרטיות ומצבות מעוצבות בגן יבנה. מעבר להקמה של מצבות, טופ מצבות מתמחה גם בשיפוץ וחידוש מצבות קיימות ביצוע תחזוקה שוטפת של מצבות אשר סובלות מפגעי הזמן ומזג האוויר הישראלי הקשוח. אנחנו מזמינים גם אותך להקים מצבה בגן יבנה איכותית, מקצועית ועמידה שתשמר את הניראות שלה לאורך זמן במינימום הוצאה.

מצבות בגן יבנה במחירים ללא תחרות!

בעזרתנו תוכלו לרכוש מצבה בגן יבנה במהירות ובמקצועיות!
מצבות בגן יבנה בהתאמה אישית
בניית מצבה בגן יבנה בליווי אישי ומקצועי!

לייעוץ חינם בנושא מצבות בגן יבנה חייגו: 072-397-4163

איך מקימים מצבה בגן יבנה?

תהליך הקמת מצבה בגן יבנה מורכב ממספר נקודות שיש לעבור אותן בסדר מסוים כדי להצליח להגיע לגילוי המצבה בזמן (טקס אשר מתקיים שלושים יום לאחר הפטירה במהלכו עולים אל חלקת הקבר וחושפים את המצבה). מעבר לתהליך הבירוקרטי והטכני הזה, יש פן חשוב מאוד שיש לשקול בכובד ראש כשבוחרים קבלן מצבות והוא הליווי הריגשי.
היות והקמת המצבה מתחילה בסמוך מאוד למועד השבעה, המשפחה לא פנויה ריגשית לטפל בנושא הזה מכיוון שהיא עדיין מעכלת את האובדן כשהקמת המצבה היא בעצם השלמה עם כך שהמנוח הלך מן העולם ולא יחזור.
נהלי הקמת מצבות בגן יבנה
בפסקה הזו ננסה להכיר לך את הנהלים השונים כדי שתהליך הקמת המצבה יהיה לך קל ומהיר יותר. בכל בית עלמין קיימת הנהלה אשר אמונה על הסדר בבית העלמין. ההלכה היהודית קובעת שאסור להיות שוני בקברים השונים ולכן כל חלקות הקבר השונות מחולקות באופן שווה לכלל הנקברים כך שלרוב המצבות יהיו בערך באותו הגודל.
מעבר לכך, חלק מהנהלות בתי העלמין מחייבות שימוש בחומרי גלם מסוימים לבניית המצבה ולסוג האותיות ולכיתוב אשר יעטרו את המצבה. בנוסף, חלק מההנהלות מבקשות לכתוב טקסטים ספציפיים כמו פ"נ, ת.נ.צ.ב.ה, שמו המלא של הנפטר ושמות הוריו ותאריך לידתו ופטירתו של המנוח.

הקמת מצבה בגן יבנה לפי ההלכה היהודית

ההלכה היהודית קובעת סוגי קבורה ספציפיים אשר מותרים בקבורה בבתי העלמין השונים. חשוב להכיר את סוגי הקבורה כדי לתכנן נכון יותר את הקבורה עצמה וכמובן את הקמת המצבה:

  • קבורת שדה
    שיטת הקבורה המוכרת במהלכה נרכשת חלק קבר והנפטר נקבר בה ומכוסה במצבה אחת אשר מוקדשת אך ורק לו.
  • קבורת על
    לעיתים בני זוג לא מספיקים לרכוש שתי חלקות קבר צמודות אך עדיין מבקשים להיקבר יחד. במקרה הזה הנפטר הראשון יקבר עמוק יותר וכשיגיע זמנו של הנפטר השני, הוא יקבר מעליו.
  • קבורה זוגית \ קבורה משפחתית
    שתי חלקות קבורת שדה אשר צמודות זו לזו, בהן נקברים שני בני הזוג. לרוב החלקות יכוסו במצבה אחת עם לוח לכל אחד מבני הזוג.
  • קבורת סנהדרין \ קבורת קיר
    מפאת הצפיפות בבית העלמין השונים, ההלכה היהודית מתירה לקבור את הנפטרים בקירות ייעודיים עד שלושה קברים לקיר, כשמצבת סנהדרין עצמה נעשית מלוח קטן וכוללת מדף להדלקת נרות.

כמה עולה מצבה מיוחדת בגן יבנה?

היום ניתן לבחור מצבות מיוחדות אשר בנויות משילוב של מספר אבנים או מסלעים פראיים שנחצבים ברחבי העולם ומיובאים לישראל. מחיר מצבה סטנדרטית יהיה זול משמעותית ממחיר מצבה מיוחדת בגן יבנה. אך אל דאגה, טופ מצבות מנוסה בהתאמת מצבות לתקציב ולכן אנחנו בטוחים שנעזור גם לך לבנות את המצבה שתכבד את הנפטר ואת המשפחה לאורך זמן.

שירותים בקרבת מקום: מצבות ברחובות | קבלן מצבות בנס ציונה| קבלני מצבות בגן יבנה

לקוחות ממליצים: 

שאלות נפוצות

icon

מצבות זוגיות נועדו לזוגות שמעוניינים להמשיך את החיים המשותפים גם במותם והן מורכבות משני קברים צמודים יחד

icon

אבני שיש ברוב המקרים נחצבות בארץ והמראה שלהן יחסית סטנדרטי לעומת אבני סלע שלרוב מיובאות מחו"ל והמראה שלהם פראי וטבעי יותר. אבני השיש קלות יותר לעיבוד ולסיתות לעומת אבני סלע שגם למעשה יקרות יותר.

icon

עמידות זהו שם המשחק מצבות נמצאות תחת כיפת השמים וחשופות לפגעי מזג האוויר. אבן עמידה וחזקה מונעת תיחזוק ושיפוץ מצבות בעתיד.

icon

המחיר של שיפוץ מצבה משתנים בהתאם לגודל המצבה וגודל התיקון. חשוב לזכור כי לא תמיד ניתן לתקן את המצבה. כדאי לקרוא לקבלן מצבות מקצועי שיוכל להעריך האם ניתן לתקן את המצבה וכמה זה יעלה.