בנייה, חידוש ושיפוץ מצבות בגבעת שמואל

טופ מצבות מתמחה בתחום המצבות ופועלת בו מזה זמן רב ועזרה בהצלחה לעשרות רבות של משפחות לצלוח את התהליך הלא פשוט הזה. קבלן מצבות בגבעת שמואל ילווה אותך בכל השלבים השונים בתהליך הקבורה וידאג שהתהליך יהיה זריז, יעיל, מקצועי וכמובן – חסכוני. אנחנו עומדים לשירותך במוקד ההזמנות שלך ומזמינים אותך ליצור איתנו קשר כבר עכשיו כדי לקבל הצעת מחיר מדויקת, רזה ומשתלמת לבניית מצבה בגבעת שמואל.

מצבות בגבעת שמואל במחירים ללא תחרות!

בעזרתנו תוכלו לרכוש מצבה בגבעת שמואל במהירות ובמקצועיות!
מצבות בגבעת שמואל בהתאמה אישית
בניית מצבה בגבעת שמואל בליווי אישי ומקצועי!

לייעוץ חינם בנושא מצבות בגבעת שמואל חייגו: 072-397-4163

מה חשוב בבחירת מצבה בגבעת שמואל?

מצבה מורכבת מחומרי גלם המשמשים לבניית המצבה עצמה וסוגי אותיות שונים אשר גם הם מיוצרים מסוגים שונים של חומרי גלם ושיטות חריטה. חשוב מאוד להשקיע בבחירת חומרי הגלם האלו מכיוון שהמצבות משמשות כמוקד עליה לרגל וצריכות להיראות במיטבן בכל ביקור בחלקת הקבר. פגעי הזמן ומזג האוויר הקשוחים של ישראל משפיעים בצורה ישירה על ניראות חומרי הגלם ועלולים לגרום למצבה להתיישן, להיסדק ואף להישבר. זו הסיבה שאנחנו ממליצים לך לבחור חומרי גלם איכותיים שיוכלו לעמוד בפגעי מזג האוויר והזמן ולא ידרשו המון תחזוקה שוטפת שמוסיפה להוצאות על הקמת המצבה.

סוגי אבנים להקמת מצבה בגבעת שמואל

ישנם שני סוגים של מצבות – מצבה סטנדרטית ומצבה מיוחדת.
המצבות הסטנדרטיות לרוב יהיו מורכבות מאבן שיש חברון, אבן שיש טורקית ואבן חלילה. האבנים האלו נחשבות לאיכותיות מצד אחד אך לזולות מהצד השני כך שהן מעניקות תמורה הולמת להשקעה.

מהצד השני ניתן למצוא סוגי אבנים וסלעים יקרים יותר כגון אבן גרניט אשר ידועה בצבעה השחור אפור ובצפיפות החומר שלה, מה שהופך אותה לעמידה מאוד לאורך זמן. בנוסף, ניתן לשלב בין אבנים שונות כדי לעצב את המצבה בצורה ייחודית יותר. מעבר לאבנים, ישנה אפשרות להזמין סלעים אשר נחצבים במחצבות מסביב לעולם ולהשתמש בהם כמצבה. הסלעים האלו יקרים מפני שהם מיובאים לישראל וקשה מאוד לעבד ולסתת אותם, כך שרוב רוכשי הסלעים משתמשים בהם בצורה שהם מגיעים איתה מהמחצבה.

סוגי אותיות לכיתוב על מצבה בגבעת שמואל

כיום קיימים מספר פתרונות לכיתוב על גבי מצבה שהעיקריים הם:

התזה בחול
שיטה זו מתאימה לאבני גיר (אבן חברון) במסגרתה מתיזים חול בלחץ גבוה כדי לחרוט על האבן. בחריטות שמתקבלות ממלאים עופרת ויוצרים את האותיות. קיימים שני סוגים של עופרת – חלקה ובולטת, בהתאם לדרישות שלך.

חיתוך בלייזר (CNC)
שיטה מדויקת מאוד שעושה שימוש בלייזר כדי לחרוט את האותיות על גבי המצבה. זו שיטה מתקדמת יותר ומומלצת מכיוון שהיא בנויה על עבודת מכונה שחורטת במדויק את האותיות.

הדבקה של אותיות ברונזה
לפעמים אין אפשרות לחרוט על האבנים או הסלעים ולכן יש צורך להבריג אליהם אותיות, כמו במקרה של אותיות ברונזה. זהו סוג האותיות היקר והגניב ביותר ולכן אנחנו פחות ממליצים על שימוש בשיטה זו.

כמה עולה מצבה בגבעת שמואל?

טווחי המחירים רחבים למדי ולכן אין מחיר אחיד למצבה בגבעת שמואל. יחד עם זאת, המומחיות של טופ מצבות היא להתאים מצבה לתקציב ולכן אנחנו ממליצים לגבש תקציב למצבה ולפנות אלינו כדי שנוכל לייעץ ולהכווין אותך למצבה הנכונה ביותר עבור הנפטר, המשפחה והתקציב שלך.

שירותים בקרבת מקום: מצבות בפתח תקווה | קבלן מצבות ברמת גן | קבלני מצבות בבני ברק

לקוחות ממליצים:

 

שאלות נפוצות

icon

הליך בניית המצבה אורך זמן, ולכן מומלץ להתחיל את הליך בחירת המצבה כבר בזמן השבעה.

icon

מחירה של מצבה זוגית נקבע רק לאחר בחירת סוג האבן, עיצוב המצבה וסוג הכיתוב שיופיע על גבי המצבה, לכן לא ניתן לתמחר מראש מצבה.

icon

קבלן מצבות, מעבר להיותו בונה המצבות, נכנס לתפקיד המלווה בתהליך ולכן עליו להגיש לך את השירות הטוב ביותר

icon

מצבות שיש הן המצבות הנפוצות ביותר בישראל מכיוון שהן נחשבות לזולות ביחס לסלעים