מצבות אבן גלילית במגוון גדלים ובמחירים אטרקטיביים במיוחד

אבן גלילית טובה לשימוש עבור מצבות המעוצבות באופן אישי אותן ניתן לסתת בצורה מיוחדת. מצבות המיוצרות מאבן גלילית מאפשרות ליצור ייחודיות בעיצוב חלקת הקבר. טופ מצבות מחזיקה מלאי גדול של מצבות אבן גלילית במגוון צבעים וגדלים כך שבניית מצבת אבן גלילית תהיה מיוחדת ותיתן מענה לרצונכם.

מצבות אבן גלילית במחירים אטרקטיביים!

בעזרתנו תוכלו לרכוש מצבות אבן גלילית במחירים ללא תחרות!
מצבות אבן גלילית ברמה הגבוהה ביותר

ניתן להזמין מצבה מאבן גלילית בהתאמה אישית!

לייעוץ חינם בנושא מצבות אבן גלילית חייגו: 072-397-4163

מה המאפיינים של מצבת אבן גלילית?

מצבות אבן גלילית זו משתייכת למשפחת אבני הגיר הקשה. היא נחצבת באיזור הגליל (ומשם השם שלה) ומגיעה במספר צבעים: חום אדמדם, בז' וחום בהיר. בתחום מצבות מאבן, מצבת אבן גלילית זו נחשבת לאבן לא מסותת אשר מתאימה לעיצוב מצבות מיוחדות ושונות מאבני השיש השונות והחלקות יותר.

היתרונות במצבה אבן גלילית

מצבת אבן גלילית לא נועדה לסיתות ועיצוב מכיוון שהיא נחצבת בצורתה המקורית ולא עוברת עיבוד כלל וכלל, מה שמעניק לה חוזק פיזי ושומר עליה מפני מפגעי מזג האוויר והזמן לאורך זמן. מעבר לכך, בזכות העמידות שלה, מצבת אבן גלילית לא דורשת תחזוקת מצבות שוטפת או ניקוי לעיתים תכופות כך שהיא אבן מאוד נוחה מהבחינה הזו ולא תדרוש ממך הוצאה נוספת של כספים על חידוש מצבות.

סוגי אותיות המתאימות למצבה אבן גלילית

לא כל סוגי האותיות מתאימות לכל סוגי האבנים או הסלעים ולכן חשוב לנו לשתף אותך בסוג האותיות הנכון למצבה הזו כדי לחסוך לך זמן וכסף.
סוגי האותיות הם: חריטת יד, התזת חול, אותיות מפליז, אותיות עופרת על מצבה, אותיות בצביעה על גבי המצבה, אותיות ברונזה ואותיות בהבלטה מאבן גלילית.

כמה עולה מצבה אבן גלילית?

מחירי אבן גלילית נחשבים ליקרים יותר מהאבנים האחרות מכיוון שהיא נחצבת בגליל בו קיימת הגבלת חציבה שמשפיעה על היצע האבן הגלילית בשוק. יחד עם זאת, אנחנו בהחלט ממליצים על בניית מצבה מאבן גלילית מכיוון שהיא נחשבת לעמידה במיוחד ולא דורשת אחזקה כזו או אחרת, מה שיחסוך לך התעסקות וכסף. אנחנו בטופ מצבות מתחייבים למצוא את המצבה המתאימה ביותר עבור הדרישות שלך וכמובן התקציב שלך ולכן מזמינים אותך ליצור איתנו קשר כבר עכשיו כדי לקבל הצעת מחיר משתלמת במיוחד.

לקוחות ממליצים: