מצבה מאבן אחת איכותית ובמחיר משתלם

כבר בזמן השבעה על משפחה המתאבלת לתכנן הקמת מצבה לנפטר, על מנת שהמצבה תהיה מוכנה בזמן לטקס גילוי המצבה המתקיים לאחר 30 יום ממועד הפטירה. באפשרות המשפחה לבחור הקמת מצבה מאבן אחת שלה יתרונות רבים. טופ מצבות מנוסה מאוד בתחום הקמת מצבות ולכן תלווה אתכם בתהליך ותדאג שבניית המצבה תהיה מהירה, לשביעות רצונכם וכמובן שתהיה במחיר אטרקטיבי.

מצבה מאבן אחת מאבן איכותית

בעזרתנו ניתן לרכוש מצבה מאבן אחת בהתאמה אישית!
רכישת מצבות מאבן אחת במחירים ללא תחרות
ניתן
להזמין מצבה מאבן אחת בהתראה מיידית

לייעוץ חינם בנושא מצבה מאבן אחת חייגו: 072-397-4163

מה זה אומר מצבה מאבן אחת?

שוק המצבות התפתח משמעותית בתקופה האחרונה והיום ניתן למצוא מגוון רחב של אבנים וסלעים לעצב מהם את חלקת הקבר של הנפטר. כשניגשים לבחור מצבה, צריך לקחת בחשבון מספר גורמים שחייבים להתחשב בהם כגון:

  • דרישות הנהלת בית הקברות
    בבתי העלמין הצבאיים והציבוריים ישנם נהלי קבורה שעל משפחות הנפטרים לעמוד בהם כדי לקבל אישור לקבור את המת. הנהלים האלו משתנים מבית עלמין עלמין ולכן מומלץ להיעזר בקבלן מצבות מקצועי שמכיר את בית העלמין ויוכל לעזור לך לבחור נכון מצבה מאבן אחת.
  • עיצוב המצבה
    ניתן לעצב גם מצבה מאבן אחת עם עיטורים או עיצובים שונים לפי טעמך או להשאיר אותה חלקה ופשוטה עם כיתוב שיזכיר את הנפטר ואת פועלו.
  • תקציב
    בגלל התקופה הרגישה, קשה לעבוד מהראש ולכן עלולים להתפזר עם עיצובים ועיטורים שינפחו את מחיר המצבה. מצבה מאבן אחת היא מצבה פשוטה וזולה אשר הוכחה כעמידה יותר בפגעי הזמן ומזג האוויר ואינה מצריכה תחזוקת מצבות לעיתים קרובות  מכיוון שאין לה משענת שעלולה להיפגע ברוחות ובגשמים.

כמה עולה מצבה מאבן אחת?

מחיר מצבה מאבן אחת נגזר מסוג האבן\הסלע ממנו תיוצר המצבה, סוג האותיות שיורכבו על המצבה וכמובן כמות האותיות שידרשו. אנחנו ממליצים לבנות מצבות מאבן חברון ולבחור בחריטה כדי לחסוך בעלויות מצד אחד אך לא לאבד את הממלכתיות המגיעה לנפטר מהצד השני. זו הסיבה שנשמח לשוחח איתך כבר עכשיו כדי שנוכל להבין איך אנחנו מסייעים לך לבחור מצבה נכונה לך, למשפחה ולנפטר בתהליך יעיל, מהיר ורגיש שיעזור לך לצלוח את התקופה הקשה הזו.

לקוחות ממליצים: 

שאלות נפוצות

icon

ניתן לעצב גם מצבה מאבן אחת עם עיטורים או עיצובים שונים לפי טעמך או להשאיר אותה חלקה

icon

עמידה יותר בפגעי הזמן ומזג האוויר ואינה מצריכה תחזוקת מצבות לעיתים קרובות

icon

מצבה מאבן אחת יחסית זולה ביחס למצבות אחרות אך המחיר משתנה בהתאם לגודל המצבה סוג הכיתוב וכמות האותיות

icon

תהליך הבחירה מתחיל כבר בשבעה כדי שהמצבה תהיה מוכנה לטקס גילוי המצבה.