מצבות בפתח תקווה מקימים רק אצל המומחים

חיפוש מצבות בפתח תקווה והליך בנייה של מצבה מתחיל עוד בשבעה, כשהמשפחה עדיין אבלה ומעכלת את האובדן שלה. זהו תהליך רגיש המצריך ריכוז ולכן מומלץ לשכור את שירותיו של קבלן מצבות ותיק ומנוסה שידע להדריך אותך נכונה בתהליך הזה. טופ מצבות פועלת בתחום המצבות מזה זמן רב ומכירה את כל הניואנסים הכרוכים בבניית מצבה בפתח תקווה כך שהתהליך יהיה מהיר, רגיש וכמובן משתלם במיוחד.

מצבות בפתח תקווה במחירים משתלמים!

בעזרתנו תוכלו לרכוש מצבות בפתח תקווה במחירים ללא תחרות!
כל סוגי המצבות בפתח תקווה ברמה הגבוהה ביותר

ניתן להזמין מצבות מיוחדות בפתח תקווה בהתאמה אישית!

לייעוץ חינם בנושא מצבות בפתח תקווה חייגו: 072-397-4163

בחירת מצבות מיוחדות בפתח תקווה

תהליך בניית מצבה מורכב ממספר שלבים שיש להקפיד לעבור אותם בצורה מסודרת כדי שבניית המצבה לא תתעכב. השלב הראשון הוא להבין את המוגבלויות השונות על המצבה עצמה ואנחנו נסביר. בבתי העלמין הציבוריים והצבאיים קיימת הנהלת בית קברות אשר מעוניינת לשמור על אחידות בבית העלמין ולכן מחייבת בניית מצבה מסוג אבן מסוימת, בחירת חומרי גלם ספציפיים לאותיות ואף דורשת כיתוב מדויק על גבי המצבה. ההיגבלים האלו מצמצמים מאוד את חופש הבחירה שלך ולכן מומלץ מאוד לשכור את שירותיו של קבלן מצבות מקצועי ואמין שיחסוך לך המון זמן ולא מעט כסף בתהליך הזה.

איך לבחור קבלן מצבות בפתח תקווה?

קבלן מצבות הוא איש מקצוע לכל דבר ועניין ולכן הוא צריך לעמוד במספר קריטריונים שכל נותן שירות אחר עומד בהם.

  • ניסיון
    חברה ותיקה ומוכרת בתחום תדע להתאים לך את סוג המצבה הנכון ביותר לכבוד הנפטר, לך ולמבקרים השונים שיגיעו לקבר.
  • מחיר
    מצבות מורכבות ממגוון חומרים ותוספות שונות שיכולות להאמיר את המחירים ולכן גם כאן, מומלץ מאוד לבצע סקר מתחרים כדי להגיע למחיר השוק ומשם להחליט איזה קבלן מצבות לשכור. מחיר יקר מדי מעיד על קבלן יקרן ואילו מחיר זול מדי עלול להעיד על חוסר ניסיון או איכות ושירות ירודים.
  • שירות
    כל נותן שירות צריך מודעות גבוהה ליחס אותו הוא מעניק ללקוחותיו אבל כשזה קשור לבניית מצבות, השירות תופס נתח משמעותי הרבה יותר. לכן ישנה חשיבות יתירה למציאת שירות למצבות בפתח תקווה דווקא.
  • ממליצים
    הדרך הטובה ביותר לאמוד את היכולות של קבלן מצבות היא להתקשר ללקוחות עבר שלו ולשאול אותם איך היה תהליך בחירת המצבה והאם הקבלן היה שירותי, אדיב ורגיש למשפחה האבלה.

איך נקבע מחיר מצבות בפתח תקווה?

ישנם שלושה גורמים אשר נושאים את המשקל הרב ביותר בקביעת מחירה הסופי של המצבה והם:

  • חומר הגלם לבניית המצבה
    ישנו מגוון רחב של סלעים ואבנים לבניית מצבות כשהנפוצים ביותר בישראל הם גרניט, מצבה משיש חברון, שיש טורקי, סלע טבעי, אבן סלייב, אבן עצמון ועוד. עוד פקטור במחיר חומר הגלם הוא האם האבן נחצבה בארץ או הוזמנה מחו"ל, מה שייקר אותה משמעותית
  • עיצוב המצבה
    האבנים השונות מגיעות לא מסותתות למפעל ולכן נדרשת עבודה כדי לעצב אותן. החוק הוא פשוט, ככל שהסלע או האבן יהיו טבעיים יותר, כך המחיר יירד.
  • סוג וכמות האותיות
    ישנה אפשרות לבצע חריטה על מצבה או לרכוש אותיות בולטות כשהאפשרות השנייה מייקרת את המחיר משמעותית. זו הסיבה שאנחנו ממליצים לבחור פרטים מדויקים ומצומצמים ככל הניתן כדי להדק את התקציב ולא להגיע להוצאות מיותרות.

שירותים בקרבת מקום: מצבות בקרית אונו | קבלן מצבות בראש העין | מצבות בבני ברק

לקוחות ממליצים: 

שאלות נפוצות

icon

סוגי הכיתוב לרוב מתחלקים לשניים, חריטה על המצבה או הדבקה של אותיות. כאשר האופציה השנייה יקרה בהרבה. יש לקחת בחשבון את סוג האבן לא כל אבן מתאימה לחריטה ולא כל אבן להדבקה.

icon

גם סוג חומרי הגלם מתחלק לשניים אבנים וסלעים, לרוב האבנים נחצבות ומיוצרות בארץ ולכן מחירם יהיה זול לעומת סלעים המיובאים מחו"ל.

icon

שלב ראשון יש לבחור את עיצוב המצבה לאחר מכן יש לבחור את סוג חומר הגלם שגם יתאים לעיצוב, לאחר מכן מגיע שלב בחירת האותיות וסוג החריטה או ההדבקה של האותיות ובשלב הסופי בחירת הטקסט שיופיע על גבי המצבה.

icon

על פי ההלכה אסור לשים תמונה או צורה על מצבה. בנוסף כדאי לבדוק עם הנהלת בית העלמין לגבי הנהלים שלהם לבניית מצבות.