הקמת מצבות בבאר שבע במהירות ובזול

מצבה מנציחה את הנפטר ומספקת מקום לעלייה לרגל להתייחדות עם הזיכרון ממנו ולכן כדאי שבניית מצבה בבאר שבע תיעשה על ידי קבלן מצבות מומחה שיוכל לעזור לך וללוות אותך בתהליך הקמת המצבה. קבלן מצבות מקצועי בבאר שבע ידאג שהמצבה שתיבחר תהיה תקנית, מעוצבת לפי הדרישות שלך וכמובן – לא תחרוג מהתקציב שלך.

מצבות בבאר שבע במחירים ללא תחרות!

בעזרתנו תוכלו לרכוש מצבות בבאר שבע במהירות ובמקצועיות!
מצבות בבאר שבע ברמה הגבוהה ביותר

ניתן לרכוש מצבה בבאר שבע בהתאמה אישית!

לייעוץ חינם בנושא מצבות בבאר שבע חייגו: 072-397-4163

מה כולל תהליך בניית מצבה בבאר שבע?

בין אם בחרתם לבנות מצבה זוגית או יחידה, חשוב להבין שאמנם המצבות דומות מאוד זו לזו, אך ישנו עולם שלם של תקנות והלכות שיש להתחשב בהן לפני שמתחילים בתהליך הקמת המצבה.

שלב ראשון – בירור תקנות בבית העלמין
ישנם שלושה סוגים של בתי עלמין: ציבוריים, צבאיים ופרטיים. בבתי העלמין הפרטיים ישנו חופש גדול יותר לעיצוב מצבה משני בתי העלמין האחרים מכיוון שלא קיים גוף שמפקח או דורש אחידות מסוימת בבית העלמין.
בבתי העלמין הציבוריים והצבאיים קיים גוף שנקרא הנהלת בית הקברות שהמטרה שלו היא לייצר אחידות, ככל הניתן, בבית העלמין וזו הסיבה שההנהלה דורשת בניית מצבה מאבנים מסוימות, הקדשה על מצבה מדויקת ואפילו סגנון אותיות קבוע. קבלן מצבות בבאר שבע יוכל לחסוך לך הרבה זמן ולא מעט עוגמת נפש מכיוון שהוא מכיר את הנהלים בבתי העלמין השונים ויוכל לכוון אותך למצבה הנכונה ביותר עבורך.

שלב שני – בחירת סוג האבן
שוק המצבות התפתח משמעותית בתקופה האחרונה והיום ניתן למצוא הרבה יותר סוגי מצבות שמיוצרות מאבנים וסלעים מהם ניתן לבנות מצבות. האבנים הפופולריות ביותר הן אבני השיש (שיש חברון, מצבה משיש טורקי, אבן ירושלמית, שיש יפתח ועוד) מכיוון שהן נחשבות לזולות יחסית, קלות לעיבוד ותקינות בכל בתי העלמין בארץ. הסלעים יקרים יותר משמעותית מכיוון שהם מיובאים מכל רחבי העולם, קשה לסתת אותם וכל עבודה עליהם נחשבת למורכבת.

שלב שלישי – בחירת סוג האותיות
גם כאן ניתן למצוא סגנונות שונים לסוגי אותיות שיעטרו את המצבה החל מחריטה בלייזר, מילוי עופרת והתזה בחול וכלה בהדבקה של אותיות ברונזה. חשוב להבין שלא כל האותיות מתאימות לכל סוגי האבנים והסלעים ולכן מומלץ בחום להתייעץ עם קבלן מצבות שיעזור לך לבחור נכון.

שלב רביעי – הכיתוב על המצבה
כשרוצים להוסיף הקדשה על מצבה מומלץ לבדוק עם הנהלות בתי העלמין. ישנן הנהלות מסוימות המחייבות בכתיבת מספר פרטים על המצבה כגון שמו המלא של הנפטר, תאריך הלידה והפטירה, פ"נ ות.נ.צ.ב.ה כדי לשמור על האחידות בין הקברים. ניתן להוסיף פסוקים מהתורה, ציטטות משירים או כל סוג טקסט אחר אך כדאי לאשר אותו קודם עם הנהלת בית הקברות כדי למנוע אי נעימות.

כמה עולה מצבה בבאר שבע?

מחיר מצבה בבאר שבע נגזר מסוג האבן או הסלע, עיצוב המצבה, סוג האותיות שנבחר וכמובן כמות הטקסט שתופיע על המצבה. המומחיות שלנו היא בהתאמת המצבה לדרישות ולתקציב שלך ולכן אנחנו מזמינים אותך ליצור איתנו קשר כבר עכשיו כדי שנוכל לעזור גם לך לבנות את המצבה הנכונה ביותר עבורך ועבור המשפחה שלך.

שירותים בקרבת מקום: מצבות באשקלון | קבלן מצבות בדרום | מצבה בקרית גת

לקוחות ממליצים: 

שאלות נפוצות

icon

האבנים הפופולריות ביותר הן אבני השיש, כיוון שהן זולות יחסית וקלות לעיבוד.

icon

חשוב לבדוק עם הנהלת בית העלמין את התקנון של בית העלמין, כדי לדעת את סוג המצבה וסוג ההקדשה שמתירה הנהלת בית העלמין.

icon

מחיר מצבה משתנה בהתאם לסוג האבן, סוג עיצוב המצבה, כמות אותיות וסוג הכתיבה. לכן אין מחיר אחיד למצבות.

icon

היות ואת המצבה יש להניח בתום ה30 כדאי מאוד להתחיל לבחור מצבה כבר בשבעה כדי שבונה המצבות יוכל להכין את המצבה בזמן לטקס גילוי המצבה.